عکس؛ جنگ دریایی و باورنکردنی هواداران میلان و ونتزیا

عکس؛ جنگ دریایی و باورنکردنی هواداران میلان و ونتزیا

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران افراطی میلان و ونتزیا روز یکشنبه درگیری عجیبی را درون دریا با هم داشتند و تصاویر باورنکردنی را از خود به جای گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، روسونری ها برای بازی خارج از خانه در ورزشگاه پیرلوئیجی پنزو به ونیز سفر کرده بودند که برخی از  هواداران افراطی این تیم تصمیم گرفتند که گشت و گذاری با قایق داشته باشند اما هواداران ونتزیا نیز در مسیر آنها قرار داشتند و بدین ترتیب درگیری میان این دو دسته بالا گرفت.

در حقیقت ترقه های دودزا و مواد محترقه در میان دو طرف پرتاب شد و بدین ترتیب چیزی شبیه به یک جنگ دریایی در آنها پیش از بازی در گرفت. تصاویر این درگیری در شبکه های اجتماعی منتشر و به شدت وایرال شد.

درگیری هواداران تیم ها در فوتبال چیز زیادی نیست اما به ندرت پیش می آید که درگیری هواداران تیم ها را درون دریا ببینیم. میلان در مقابل ونتزیا ده نفره با نتیجه سه بر صفر پیروز شد که زلاتان ایبراهیموویچ گلزنی کرد و تئو هرناندز نیز دو گل به ثمر رساند. ونتزیا پس از 19 سال بالاخره توانست به سری آ برگردد. آنها سالها در لیگ های دسته دو، سه و چهار ایتالیا جنگیدند که بالاخره توانستند با غلبه بر سیتادلا در پلی آف شانس حضور در لیگ ایتالیا را به دست بیاورند. ونتزیا فعلا در رته هفدهم لیگ ایتالیا قرار دارد و چهار امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. هدف اصلی انها در فصل جاری بقا در سری آ است که چهره هایی نظیر رومرو دروازه بان سابق یونایتد یا آمپادو بازیکن قرضی چلسی را در ترکیبشان دارند.

4125