واکنش مدافع باتجربه ژرمن‌ها به احتمال حضورش در جام‌جهانی 2022 قطر

واکنش مدافع باتجربه ژرمن‌ها به احتمال حضورش در جام‌جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک تاکنون از متس هوملس برای تیم ملی آلمان دعوت نکرده که این موضوع از دید مدافع بروسیا دورتموند، منطقی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بعد از جام جهانی 2018 یواخیم لوو از دعوت دوباره متس هوملس خودداری کرد تا این که او را در ژوئن سال گذشته در لیست تیم ملی قرار داد؛ اما از زمانی که هانسی فلیک در ماه اوت سرمربی‌گری مانشافت را بر عهده گرفته، این مدافع در تیم ملی حضور نداشته است. دلیل اصلی، مصدومیت هوملس بود که مانع رسیدن او به فرم مطلوب بوده است. اما متس هوملس در نیم فصل دوم می خواهد خود را به سطح مورد انتظار برساند. خود او در این مورد می گوید: "می توانم نود دقیقه بدون احساس درد بازی کنم. شش ماه سعی کردم خودم را به این سطح برسانم؛ از آخرین بازی ملی خودم."

هوملس در مصاحبه با اسکای اسپورتس در پاسخ به سؤالی در مورد بازگشت احتمالی به تیم ملی نیز چنین می گوید: "نظری ندارم، باید به دورتموند فکر کنم. اگر چنین کاری انجام نشود (حضور در تیم ملی)، چیزی را از دست نمی دهم."

البته هوملس در ادامه‌ی صحبت هایش از عشق خود به تیم ملی می گوید: "من عاشق بازی برای آلمان هستم ولی دوست دارم در سطح بالا باشم و بتوانم به تیم کمک کنم و مربیان احساس خوبی از حضور من داشته باشند. اگر در این سطح نباشم، انتظاری هم ندارم."

هنوز تا زمان برگزاری جام جهانی فرصت قابل توجهی باقی مانده است که حدود یازده ماه می باشد؛ از این رو ترکیب نهایی تیم ملی آلمان را نمی توان نهایی در نظر گرفت و باید دید مدافع آلمانی حاضر در جام جهانی سال 2014 برزیل می تواند در جام جهانی سال 2022 قطر نیز حضور داشته باشد یا خیر.

9404