گلایه مدافع دورتموند از رسانه‌ها: چرا همیشه باید درباره بایرن‌مونیخ صحبت کرد؟!

گلایه مدافع دورتموند از رسانه‌ها: چرا همیشه باید درباره بایرن‌مونیخ صحبت کرد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از پیروزی شب گذشته‌ی بروسیا دورتموند، مدافع زنبورها بر این موضوع تأکید می کند که نیاز نیست مدام در مورد رقابت با بایرن مونیخ صحبت شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بروسیا دورتموند توانست شکست دو بر صفر را به پیروزی سه بر دو تبدیل کند و فاصله‌ی امتیازی خود با بایرن مونیخ را از نُه به شش امتیاز برساند. بعد از پایان این دیدار پر هیجان، امره جان، مدافع بروسیا دورتموند در مواجهه با رسانه ها نشان داد که علاقه ای ندارد در مورد رقابت تیمش با بایرن مونیخ برای قهرمانی در بوندسلیگا صحبت کند و گفت: "باید به خودمان نگاه کنیم. ما همیشه در مورد بایرن مونیخ صحبت می کنیم، اما باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم بازی به بازی چه شرایطی وجود دارد و متوجه باشیم در کجا قرار داریم."

زردپوشان بروسیا دورتموند در دیدار شب گذشته برابر اینتراخت فرانکفورت در نیمه‌ی اول دو بر صفر عقب افتادند ولی شاگردان مارکو روزه توانستند در نهایت با گل های تورگان هازارد، جود بلینگهام و داهود میزبان خود را با نتیجه‌ی سه بر دو شکست دهند و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آوردند. اما امره جان باور دارد که نیمه‌ی اول خوبی را پشت سر نگذاشته اند و نمی توان همیشه اطمینان داشت که سه گل می توان به ثمر رساند. او اضافه کرد: "در این فصل مثل همیشه خوب شروع می کنیم و بعد گل می خوریم؛ دوباره پاس های بد. اما نیمه دوم عالی بودیم و در پایان شایسته‌ی کسب پیروزی. ولی نمی توان همیشه سه گل زد؛ در آینده باید بهتر شویم."

9404