٢ خبر از میلان؛ از جدایی مدافع ایتالیایی تا بازگشت مهاجم کروات

٢ خبر از میلان؛ از جدایی مدافع ایتالیایی تا بازگشت مهاجم کروات

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که انتظار می رفت و پیش از این مدیر برنامه های آندره آ کونتی از جدایی موکلش در ژانویه خبر داده بود، این بازیکن به زودی به داستان خود با میلان پایان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نیکولو اسکیرا، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی، این خبرنگار مدعی شده که باشگاه امپولی با آندره آ کونتی به توافق شخصی رسیده و تنها جزئیاتی برای توافق نهایی با میلان باقی مانده است. گفتنی است که کونتی کاملاً به یک بازیکن مازاد در میلان تبدیل شده و به هیچ وجه جایی در برنامه های استفانو پیولی نداشته است. او فصل پیش را نیز در باشگاه پارما سپری کرد اما با سقوط این باشگاه به سری بی، بند دائمی سازی قرارداد او فعال نشد و بازیکن به میلانلو بازگشت.

همچنین در خبر دیگری که از روسونری مخابره شده است، وب سایت میلان نیوز ایتالیا در یکی از جدیدترین گزارشات خود به آخرین وضعیت آمادگی مصدومین میلان پرداخته است.

نخست، به نظر می رسد آنته ربیچ در آستانه‌ی بازگشت به میادین می باشد و این بازیکن کروات که از ماه نوامبر در دسترس نیست، برای نخستین بار در زمین مسابقه هر چند انفرادی به تمرین پرداخت.

ربیچ پانزده بازی نیم فصل نخست را به دلیل مصدومیت از دست داد و روسونری از نبود او بسیار آسیب دید.

این در حالی است که دیگر بازیکنان مصدوم میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ، رافائل لیائو و پیترو پلگری در سالن بدنسازی به تمرینات آمادگی بدنی مشغول بودند.

داویده کالابریا که مدت هاست به دلیل مصدومیت نمی تواند میلان را همراهی کند، به تمرینات گروهی بازگشته است و برای دیدار ششم ژانویه برابر آ اس رم در دسترس می باشد.

9404