ناراحتی بازیکنان آرسنال از دوری کاپیتان

ناراحتی بازیکنان آرسنال از دوری کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی - بن وایت مدافع انگلیسی آرسنال اذعان کرد تمامی بازیکنان این باشگاه دلتنگ حضور پیرامریک اوبامیانگ در زمین هستند و امیدوارند که هرچه زودتر مشکل او حل شود. 

به گزارش فوتبالی، از زمان شکست دو بر یک توپچی‌ها مقابل اورتون در روز 15 آذر، مهاجم گابنی 32 ساله دیگر فرصت حضور در میادین را پیدا نکرده است. میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی چندی پیش تاکید کرد که نمی‌تواند بی نظمی و بی تعهد بودن بازیکنان را تحمل کند و حتی اگر آن بازیکن، کاپیتان باشگاه باشد، باید از قوانین و مقررات پیروی کند. در ادامه اوبامیانگ از کاپیتانی توپچی‌ها خلع شد و در چند هفته اخیر در لیست هجده نفره تیم حضور نداشته است و خیلی‌ها مدعی‌ هستند که او دیگر برای آرسنال به میدان نخواهد رفت.

به نقل از سایت گل، در غیاب اوبامیانگ، آرسنال در 4 بازی گذشته خود به پیروزی رسیده و حالا در رده چهارم قرار دارد. بن وایت مدافع 50 میلیون پوندی توپچی‌ها راجع به غیبت اوبامیانگ در رختکن گفت: "شاید روی نتایج خیلی تاثیر نگذاشته باشد، زیرا خیلی خوب بازی می‌کنیم. مسئله ناامید کننده‌ای برای اوبا پیش آمده، اما ما همگی سرمان را پائین گرفته و به سختی تمرین می‌کنیم. اوبا واقعا انسان و بازیکن خوبی است و همگی دلتنگش هستیم، اما فعلا شرایط به همینگونه است."

4416