نهمین کرونایی رئال مادرید مشخص شد

نهمین کرونایی رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن جدید از رئال مادرید به علت مشکوک بودن به کرونا بازی مقابل بیلبائو را از دست داد تا تعداد کرونایی های ترکیب رئال در یک هفته اخیر به عدد 9 برسد.

به گزارش فوتبالی، سرجیو آریباس بازیکن آکادمی رئال مادرید که در لیست بازی مقابل بیلبائو قرار داشت، به علت علائم مشکوک به کرونا از لیست خط خورد و از سفر با هواپیما به بیلبائو جا ماند. در حقیقت این بازیکن تست کرونا داده که نتیجه تست اولیه اش مثبت بوده است. این بازیکن در حال حاضر شرایط خوبی دارد و علائم خفیقی دارد که برای قرنطینه به خانه رفته است.

شیوع کرونا به شدت به ترکیب رئال ضربه زده است.روز گذشته ابتلای آلابا و ایسکو به کرونا تایید شد. در هفته گذشته نیز مثبت شدن تست کرونای آسنسیو، رودریگو، لونین، مارسلو و بیل اعلام شده بود. داویده دستیار و پسر کارلو آنچلوتی نیز به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته است. تست کرونای مودریچ نیز مثبت شده بود اما دوره بیماری وی به اتمام رسیده و تستش منفی شده اما با این وجود شرایط بدنی خوبی ندارد و هنوز به تیم برنگشته است. بدین ترتیب با احتساب آریباس در حال حاضر ترکیب رئال مادرید 9 بازیکن کرونایی داشته است. از سویی کارواخال و سبایوس به علت مصدومیت و کاسمیرو به علت محرومیت بازی با بیلبائو را از دست داده اند تا برای بازی امشب، رئال مادرید مجموعا 12 بازیکن غایب داشته باشد.

4125