رسمی؛ یوفا شاگردان آنتونیو کونته را از ادامه مسابقات لیگ کنفرانس اروپا حذف کرد

رسمی؛ یوفا شاگردان آنتونیو کونته را از ادامه مسابقات لیگ کنفرانس اروپا حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام یوفا حکم بازی بلاتکلیف تاتنهام هاتسپر و رن فرانسه را اعلام و نتیجه‌ی مسابقه را به سود تیم فرانسوی تعیین کرد و تیم انگلیسی را از گردونه مسابقات لیگ کنفرانس اروپا خارج کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی یوفا و همچنین رسانه های انگلیسی، سرانجام کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، در ارتباط با مسابقه‌ی بلاتکلیف تیم های فوتبال تاتنهام هاتسپر انگلستان و رن فرانسه تصمیم گیری نهایی را انجام داده و حکم نهایی را در این زمینه اعلام کرد. طبق این گزارش، اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، تخلف باشگاه تاتنهام هاتسپر در خصوص لغو یک‌طرفه بازی مقابل تیم رن فرانسه را تأیید کرد و اسپرزی ها را در این مسابقه با نتیجه‌ی سه بر صفر بازنده اعلام کرد. در نتیجه‌ی صدور این حکم، شاگردان آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام هاتسپر در مرحله‌ی گروهی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا از گردونه مسابقات خارج شده و کنار رفتند.

شنیدن این خبر با توجه به اتفاقات روزهای اخیر باشگاه تاتنهام و مشکلاتی که در مورد شیوع بیماری کرونا بین اعضای تیمش متحمل شده، بسیار تلخ خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا آنتونیو کونته و سایر مقامات و مسئولان باشگاه لندنی به این حکم اتحادیه فوتبال اروپا مبنی بر حذف اسپرزی ها از ادامه‌ی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا واکنشی نشان می دهند یا خیر.

9404