احتمال بازگشت دروازه‌بان خاطره‌ساز ليورپول به بوندسلیگا

احتمال بازگشت دروازه‌بان خاطره‌ساز ليورپول به بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه قعر جدولی گروتر فورت در فوتبال باشگاهی ژرمن ها به دنبال به خدمت گرفتن دروازه بان سابق لک لک های آنفیلد که خاطرات نه چندان خوبی هم از او به یاد دارند، می باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ آلمان، ماریوس فانک، سنگربان باشگاه انتهای جدولی گروتر فورت به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه‌ی زانوی پای خود، قادر به همراهی این تیم آلمانی نیست و قرارداد ساشا بورچرتف، دیگر دروازه بان این باشگاه نیز رو به پایان می باشد؛ بر همین اساس، مديريت باشگاه گروتر فورت برای حضور پر قدرت تر در ادامه‌ی رقابت های بوندسلیگا، به دنبال گزینه‌ی مناسب برای ایستادن درون گل و حفاظت از چهارچوب دروازه‌ی تیم خود می باشد. یکی از گزینه های یاد شده، لوریس کاریوس، دروازه بان سابق تیم فوتبال لیورپول انگلستان می باشد، طبق این گزارش، استفان لیتل، سرمربی گروتر فورت در این مورد  می گوید: "بدون شک لوریس کاریوس دروازه بان بسیار خوبی است ولی من درگیر گمانه زنی ها نیستم."

قرارداد لوریس کاریوس در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و این دروازه بان، یک بازیکن آزاد خواهد بود. لوریس کاریوس بیست و هشت ساله سابقه‌ی بازی با پیراهن تیم های اشتوتگارت، ماینتس و یونیون برلین همگی از آلمان و همچنین باشگاه بشیکتاش ترکیه را  دارد. البته، لوریس کاریوس سابقه‌ی معروف حضور در مسابقه‌ی نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 همراه با لیورپول و پوشیدن پیراهن دروازه بانی لک لک های آنفیلد در آن فینال به یاد ماندنی را نیز در کارنامه‌ی دوران حرفه ای فوتبال خود دارد.

9404