ادعایی که بیش از همه میلانی‌ها را خوشحال کرد: احتمال لغو جام ملت‌های آفریقا

ادعایی که بیش از همه میلانی‌ها را خوشحال کرد: احتمال لغو جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - یک منبع معتبر فرانسوی صبح امروز در گزارشی مدعی شده که احتمال لغو شدن مسابقات جام ملت های آفریقا قوت گرفته است که انتشار خبر همین احتمال، باعث خوشحالی زاید الوصف مسئولان و هواداران تیم فوتبال میلان ایتالیا شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آر ام سی اسپورت فرانسه، پیش از این برنامه ریزی شده بود که از تاریخ نهم ژانویه تا ششم فوریه 2022 رقابت های جام ملت های آفریقا برگزار شود و این موضوع به ویژه برای میلان بسیار محسوس بود، چرا که آن ها در حساس ترین مقطع فصل به مدت یک ماه فرانک کسیه، اسماعیل بن ناصر و فوده بالو توره را برای شرکت در این مسابقات در اختیار نخواهند داشت.

حالا این منبع فرانسوی مدعی شده که احتمال لغو برگزاری این دوره از مسابقات جام ملت های آفریقا در سال 2022 که قرار بود در کشور کامرون برگزار شود، وجود دارد. با این حال، باید منتظر اخبار و تائیدیه هایی از مقامات رسمی در این رابطه باشیم.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، می تواند برنامه های میلان برای خط میانی را تغییر بدهد و آن ها تنها به باکایوکو و تونالی وابسته نخواهند بود و نیازی به تقویت در ژانویه برای این بخش وجود نخواهد داشت که قطعاً خبر خوشحال کننده ای برای روسونری محسوب می شود.

 9404