مالدينی در پی چراغ سبز الیوت جهت تقویت خط دفاعی میلان/ پائولو در ژانویه یک مدافع می‌خواهد

مالدينی در پی چراغ سبز الیوت جهت تقویت خط دفاعی میلان/ پائولو در ژانویه یک مدافع می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت بلندمدت سیمون کیائر تمامی برنامه های میلان برای فعالیت در بازار زمستانی را تغییر داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، باشگاه میلان در بازار زمستانی پیش رو و در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی ماه ژانویه، هیچ مهاجمی جذب نخواهد کرد، چرا که آنته ربیچ و اولیویه ژیرو به زودی در دسترس خواهند بود.

با این حال، تنها گزینه های دفاعی روسونری برای نیم فصل دوم شامل فیکایو توموری، آلسیو رومانیولی و متئو گابیا می باشند و نیاز به جذب یک مدافع میانی جدید برای میلانی ها شدیداً احساس می شود.

پائولو مالدینی و ریکی ماسارا پیش از این، نام های مورد نظرشان را مشخص و هدف گذاری کرده اند و تنها در انتظار دریافت یک چراغ سبز از مدیریت الیوت می باشند تا بتوانند چنین سرمایه گذاری مهمی را انجام بدهند.

دو نامی که بیش از نام های دیگر به چشم می خورد، نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا و آندرس کریستنسن از چلسی می باشند؛ اما دیگر منابع معتبر ایتالیایی همچنین از اسون بوتمان، مدافع تیم لیل فرانسه به عنوان هدف نخست و جدی پائولو مالدینی و ریکی ماسارا یاد می کنند.

ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ی واقعی ای در این رابطه انجام نشده است و تنها مسیر پیگیری این دو هدف طی هفته های آینده ترسیم خواهد شد. در واقع، همه چیز بستگی به بودجه ای دارد که الیوت برای انجام این مهم، در اختیار مدیریت روسونری قرار خواهد داد.

9404