گزینه مورد نظر مالدينی برای خط دفاعی میلان مشخص شد

گزینه مورد نظر مالدينی برای خط دفاعی میلان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری هدف شماره یک برای دفاع میانی تیم خود را انتخاب کرده است و در فرصت پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه پیش رو، نخست برای جذب او اقدام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپورت مدیا ست، در حالی که رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا برای پوشش خط دفاعی میلان و جذب مدافعین جدید، روی گزینه هایی چون میلنکوویچ و کریستنسن تأکید دارد اما دیگر منبع معتبر ایتالیایی از اسون بوتمان، مدافع تیم لیل فرانسه به عنوان هدف نخست و جدی پائولو مالدینی و ریکی ماسارا یاد می کند.

این رسانه ایتالیایی پس از انجام چند عملیات موفقیت آمیز همچون انتقال رافائل لیائو، تیاگو ژالو و مایک ماینان، روی رابطه بسیار عالی میان دو باشگاه حساب ویژه ای باز کرده است. با توجه به شروع بسیار ناامید کننده لیل، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه و نیاز آن ها به نقدینگی، بوتمان می تواند با مبلغی به ارزش حدود بیست میلیون یورو راهی میلان شود. از طرفی این مدافع بیست و یک ساله در وسوسه انتقال به سن سیرو است که یک گام موفقیت آمیز در کارنامه دوران حرفه ای او نیز می باشد.

در عین حال، کلودیو رایموندی نیز به اسپورت مدیا ست چنین می گوید که میلان تنها یک مدافع در ژانویه جذب خواهد کرد و خبری از ورود یک مهاجم جدید نیست و مدیریت میلان تماماً روی زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو حساب کرده و امیدوار است که پیترو پلگری نیز پس از ژانویه، با پشت سر گذاشتن مصدومیتش به میادین بازگردد.

9404