2 خبر از میلان؛ از غیبت مهاجم کروات در بازی امشب با ویولا تا آخرین وضعیت ریکاوری ماینان

2 خبر از میلان؛ از غیبت مهاجم کروات در بازی امشب با ویولا تا آخرین وضعیت ریکاوری ماینان

پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن دیگر به لیست مصدومین میلان اضافه شده و آنته ربیچ به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات تیمش، نمی تواند روسونری را برای بازی امشب مقابل ویولا همراهی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، با وجود این که آنته ربیچ در طول وقفه بازی های ملی به هیچ وجه به تیم ملی دعوت نشده بود، اما این مهاجم کروات در آخرین تمرینات میلانی ها در میلانلو و پیش از مصاف امشب برابر فیورنتینا، با مشکلات فیزیکی روبرو شده و بر همین اساس، رافائل لیائو مجبور است یک بار دیگر از ابتدا در ترکیب اصلی میلان به میدان برود.

لازم به ذکر است که ربیچ اخیرا نیز دچار مصدومیت شده بود اما انتظار می رفت تا با ریکاوری از مصدومیت اخیرش، برای بازی با فیورنتینا به جای رافائل لیائو که خسته از دیدارهای ملی بازمی گردد، به میدان برود.

همچنین در خبر دیگری از باشگاه آث میلان ایتالیا، آخرین شرایط روند درمان و ریکاوری دروازه بان مصدوم روسونری هم بررسی و منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، مایک ماینان، دروازه بان فرانسوی میلان حدود یک ماه پیش مجبور شد که بر روی مچ دست خود یک عمل جراحی انجام دهد تا آسیب دیدگی دستش که در دیدار برابر لیورپول به وجود آمده و در بازی مقابل اتلتیکو مادرید تشدید شده بود، بهبود یابد.

با وجود گذشت یک ماه، این دروازه بان هنوز اجازه ندارد با دستی که مورد عملی جراحی قرار گرفته، دفع توپی داشته باشد. با این حال، مایک ماینان برای آماده نگه داشتن سایر قسمت های بدن خود، در بخشی از تمرینات گروهی روسونری حاضر بوده است.

به عبارتی دیگر، ماینان حداقل قادر به کار با توپ است که خبر مثبتی محسوب می شود. ریکاوری مچ دست این دروازه بان فرانسوی نیز به خوبی در حال پیشرفت است و با توجه به شرایط فعلی این بازیکن، حدود یک و نیم ماه دیگر می تواند به ميادين مسابقات بازگردد و انتظار تأخیر بیشتر از این نمی رود.

9404