2 خبر از روسونری؛ از مصدومیت بن‌ناصر تا دردسر شیرین پیولی در خط حمله

2 خبر از روسونری؛ از مصدومیت بن‌ناصر تا دردسر شیرین پیولی در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان یافتن دوران مصدومیت بازیکنان هجومی روسونری، حالا سرمربی این تیم برای چینش ترکیب خط حمله تیم خود دچار یک دردسر شیرین خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، میلان شنبه شب از هفته سیزدهم رقابت های سری آ ایتالیا در دیداری خارج از خانه به مصاف فیورنتینا خواهد رفت. پس از مدت ها و برای نخستین بار، استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری چندین بازیکن کلیدی خود در خط حمله را به صورت هم‌زمان در اختیار دارد. وضعیت فیزیکی و بدنی مثبت رافائل لیائو، آنته ربیچ، اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ به معنی رقابت شدید در خط حمله تیم میلانی می باشد که به دلیل مصدومیت های مختلف، این موضوع در این فصل تا کنون برای روسونری رخ نداده بود.

به عبارت دیگر، استفانو پیولی سرانجام باید تصمیم های سختی بگیرد که حاکی از وضعیت مثبت تیم می باشد. در دیدار برابر فیورنتینا در فلورانس، آنته ربیچ نسبت به رافائل لیائو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، شانس بیشتری دارد چرا که لیائو اخیرا بازی های زیادی انجام داده و بر خلاف ربیچ، او در وقفه‌ی بازی های ملی در تیم ملی کشورش حضور داشته است.

در نوک خط حمله نیز اولیویه ژیرو این فرصت را داشت تا بر روی بازی های پیش رو، در کمپ میلانلو تمرین و تمرکز کند؛ در حالی که زلاتان ابراهیموویچ در هر دو بازی تیم ملی سوئد به میدان رفته است.

هر چند که ممکن است تصمیمات پیولی برای بازی شنبه شب واضح به نظر برسد، اما رسانه میلان نیوز ایتالیا در تکمیل این گزارش، تاکید می کند که در دسترس بودن هر چهار بازیکن، در بازی های آینده کار را برای استفانو پیولی سخت خواهد کرد که البته این موضوع به خودی خود یک دردسر شیرین و یک مزیت بزرگ نیز محسوب می شود.

همچنین به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اسماعیل بن ناصر، هافبک آفریقایی میلان که بخشی از تساوی دو بر دو تیم ملی کشورش برابر بورکینافاسو بود، با یک خبر بد برای روسونری که حاکی از مصدومیت دوباره این بازیکن است، به ایتالیا باز خواهد گشت.

در حالی که اسماعیل بن ناصر در همین اواخر از بند مصدومیت رها و به مرز آمادگی نزدیک شده بود، یک بار دیگر و این بار در دقیقه 88 بازی تیم ملی کشورش مقابل بورکینافاسو با مصدومیتی روبرو شد که با برانکارد مجبور به خروج از زمین مسابقه شد.

اگر چه هواداران روسونری انتظار حضور بن ناصر در ترکیب اصلی برابر فیورنتینا را نداشته اند، اما غیبت طولانی مدت این بازیکن، قطعا خبر خوبی برای میلانی ها نخواهد بود.

روسونری امیدوار است که مصدومیت بن ناصر، یک گرفتگی عضلانی ساده باشد اما خروج او با برانکارد از زمین مسابقه، قدری نگران کننده به نظر می رسد.

9404