آخرین وضعیت مصدومان دو غول آلمانی/ بازگشت جان، داهود و موسیالا

آخرین وضعیت مصدومان دو غول آلمانی/ بازگشت جان، داهود و موسیالا

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه بایرن مونیخ خبر می رسد که به جز یاشوا کیمیش، بقیه مصدومان باواریایی ها در اردوی تیم ملی، شرایط تمرین را پیدا کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در تاریخ سه شنبه شانزدهم نوامبر 2021، پس از اعلام نتیجه‌ی مثبت تست کرونای نیکلاس سوله، یاشوا کیمیش هم قرنطینه شده است که به دلایل خصوصی که گزارش نشده، این بازیکن در حال حاضر در دسترس نیست؛ البته کیمیش در حال حاضر در قرنطینه نمی باشد.

جمال موسیالا و سرژ گنبری هم پس از اتمام دوره قرنطینه، به تمرینات بایرن مونیخ اضافه شده اند.

لئون گورتزکا هم که در دیدار مقابل لیختن اشتاین از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شده بود، تمرینات انفرادی را آغاز کرده است. 

مانوئل نویر که از سوی سرمربی تیم ملی آلمان برای بازی ارمنستان استراحت داده شده بود نیز روز سه شنبه در تمرینات تیمی بایرن مونیخ حضور داشته است.

لازم به ذکر است که بایرن مونیخ روز جمعه نوزدهم نوامبر 2021 مصادف با بیست و هشتم آذر ماه در بوندسلیگا برابر آگزوبرگ به میدان خواهد رفت.

همچنین خبرها در سمت مقابل و در اردوی تیم رقیب یعنی بروسیا دورتموند نیز حاکی از آن است که زنبورها می توانند از امره جان و محمود داهود در تمرینات خود استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی fussball transfer، امره جان بیست و هفت ساله در شروع فصل جاری به دلیل مشکلات مربوط به مصدومیت عضلانی، در خط دفاع زردپوشان غایب بوده است؛ جدا از امره جان، محمود داهود نیز از ماه سپتامبر به خاطر کشیدگی رباط زانوی پا، از همراهی این تیم محروم بوده است. اکنون و طبق این گزارش، این دو مهره دورتموندی ها شرایط بازگشت به تمرینات را به دست آورده اند.

9404