عکس؛ آرنج خشن اوتامندی به بازیکن برزیل که دهان او را خونی کرد!

عکس؛ آرنج خشن اوتامندی به بازیکن برزیل که دهان او را خونی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل و آرژانتین در یک دیدار خشن در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما خطا ها و خشونت در این بازی بسیار بالا بود.

به گزارش فوتبالی، روی یک صحنه که بازیکنان برزیلی اعتقاد داشتند که نیکولاس اوتامندی باید به خاطر آن از زمین مسابقه اخراج شود، این مدافع آرژانتینی با آرنج به صورت رافینیا، بازیکن برزیل، ضربه محکمی وارد کرد به طوری که این ضربه دهان بازیکن برزیلی را خون آلود کرد. جالب اینکه اوتامندی پس از این حرکت به رافینیا حتی اجازه نداد که زمان کوتاهی را روی زمین بیفتد و بلافاصله او را بلند کرد و بدین ترتیب خشم بازیکنان برزیلی را بر انگیخت.

در کل بازی برزیل و آرژانتین خشونت های زیادی به همراه داشت و این جدال سنتی معمولا به همین شکل برگزار می شود چرا که این دو تیم رقابتی دیرینه با هم دارند و دو رقیب سنتی در منطقه آمریکای جنوبی هستند.

اوتامندی قبلا و در فینال کوپا آمریکا روی نیمار هم همچین بلایی آورده بود و وقتی که او روی زمین افتاد سریع ستاره برزیلی را بلند کرد و به او اجازه نداد که اصطلاحا پیاز داغ ماجرا را زیاد کند!

1470