گزارش روز؛ بررسی نقل و انتقالات آینده بارسلونا و تمدید قراردادها

گزارش روز؛ بررسی نقل و انتقالات آینده بارسلونا و تمدید قراردادها

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار معروف و معتبر حوزه نقل و انتقالات در شبکه های اجتماعی درباره شرایط تیم بارسلونا و اهداف این تیم در حوزه نقل و انتقالات به صورت کامل صحبت و نکات جالبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، این خبرنگار سرشناس علاوه بر خریدهای احتمالی، به وضعیت تمدید قراردادهای بازیکنان بارسلونا پرداخت که پس از معارفه ژاوی هرناندز، از اولویت های بلوگرانا است. بارسلونا می خواهد زودتر قرارداد بازیکنان جوان خود را تمدید کند.

عثمان دمبله:

بارسلونا مدت هاست که با مدیر برنامه های عثمان دمبله صحبت می کند. بارسلونا نمی خواهد او را به صورت رایگان از دست بدهد. آن ها به زودی مذاکرات را برای رسیدن به توافق نهایی از سر می گیرند. بسیاری از باشگاه ها شرایط دمبله را دنبال می کنند اما بارسلونا اعتماد به نفس دارد.

پابلو پائز گاویرا:

آبی اناری ها می خواهند به گاوی پیشنهاد یک قرارداد طولانی مدت بدهند. قرارداد فعلی او سال 2023 تمام می شود. بارسلونا می خواهد حقوق گاوی را افزایش دهد؛ مانند همان کاری که با آنسو فاتی و پدری انجام داد و به او نشان دهد که عضو مهمی از پروژه بارسلونا است.

سرجی روبرتو:

بارسلونا باید سریع تر درباره آینده سرجی روبرتو تصمیم بگیرد. او یک قدم تا تمدید قرارداد فاصله داشت، سپس همه چیز بهم ریخت. بارسلونا باید تصمیم بگیرد که مذاکرات را از سر بگیرد یا اجازه خروج رایگان وی را در تابستان صادر کند.

رونالد آرائوخو:

ژاوی رونالد آرائوخو را بسیار تحسین می کند. بسیاری از افراد باشگاه، بازیکن و نگرش او را دوست دارند. بارسلونا می خواهد قرارداد آرائوخو را تا سال 2026 یا 2027 تمدید کند. این عملیات در مراحل نهایی نیست، اما بارسلونا به زودی پروسه را آغاز می کند.

شرایط مهاجم:

بارسلونا می خواهد با توجه به شرایط سرخیو آگوئرو و لوک دی یونگ، در بازار زمستانی مهاجم خریداری کند. آن ها نمی توانند پول زیادی به این ماجرا اختصاص دهند و به دنبال گزینه ای به عنوان خرید قرضی با بند خرید اجباری هستند که در باشگاه های بزرگ زیاد بازی نمی کنند.

مدافع وسط:

به جز مهاجم نوک، بارسلونا به دنبال یک مدافع وسط هم می باشد. کاتالان ها بازیکنانی را مد نظر دارند که قراردادشان تابستان آینده به اتمام می رسد. بازیکنان آزاد زیادی زیر ذره بین بارسلونا هستند که یکی از آن ها دنیس زکریا است.

دنی اولمو:

دنی اولمو بازیکنی است که بارسلونا او را بسیار دوست دارد. آن ها تلاش کردند که در روز پایانی نقل و انتقالات اولمو را به صورت قرضی با بند خرید اجباری به خدمت بگیرند که لایپزیش نپذیرفت. اولمو همیشه در لیست بارسلونا بوده و ورود ژاوی هم این موضوع را تغییر نداده است.

ژاوی و باشگاه:

ژاوی به همراه هیأت مدیره درباره وضعیت بعضی از بازیکنان تصمیم می گیرند که شرایط سختی را سپری کردند؛ مانند فیلیپه کوتینیو و کلمنت لنگلت. بارسلونا نمی خواهد پول زیادی به آن ها بپردازد. از طرفی ژاوی در اموری مانند نقل و انتقالات با هیأت مدیره کار می کند. پروژه با ژاوی، یک پروژه بلند مدت است.

9404