برگزاری نشست خبری ناگلزمان در بستر مجازی: خوبم ولی ضعف دارم

برگزاری نشست خبری ناگلزمان در بستر مجازی: خوبم ولی ضعف دارم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل هوفنهایم که در بستر ویدیو چت برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی این تیم مقابل هوفنهایم در چهارچوب رقابت های بوندسلیگا در نشست خبری به صورت مجازی شرکت کرد. ناگلزمان که به کرونا مبتلاست، در این نشست خبری گفت:

"شرایطم خوب است. اما هنوز کمی ضعیف هستم، اما می توانم دوباره بخندم! در بازی با بنفیکا از طریق واتساپ دستورات را می دادم و مسؤولیت ها به خوبی تقسیم شده بود و همه چیز عالی پیش رفت."

"در مورد زمان بازگشت باید بگویم که این بستگی به علائم و آزمایشات دارد. هنوز تاریخ دقیقی در دست نیست. امروز احساس می کنم بسیار بهتر از دیروز هستم. من یک فرد خوشبین هستم و امیدوارم که به زودی به تمرین بازگردم."

"دنی توپ مولر به عنوان جانشین دستیار و جانشین من، فردی آرام است که قلب بسیار بزرگی دارد. او بخش مهمی از تیم مربیگری من است و کارش را به خوبی انجام می‌ دهد."

"لئون و آلفونسو هنوز صد درصد آماده نیستند اما آن ها را فردا در اختیار داریم. اما بیشتر حواسمان برای رساندن بازیکنان به بازی های حذفی است."

"هوفنهایم بسیار انعطاف پذیر است، آن ها به سرعت از 4-4-2 به 4-3-3 تغییر می کنند. ما برای هر احتمالی آماده خواهیم بود. آن ها تیم بسیار خوبی هستند و ما به یک عملکرد عالی نیاز داریم."

"بازی بنفیکا اولین بازی در دوران مربی‌گری من بود که از دست دادم. این باعث ناراحتی من شد. البته من دوست دارم در تمام بازی ها در بوندسلیگا و در جام حذفی مقابل گلادباخ حضور داشته باشم اما به کادر فنی خود اعتماد کامل دارم."

"هیچ مربی در جهان وجود ندارد که دوست نداشته باشد با کینگزلی کومان کار کند. او سرعت فوق العاده ای را به زمین می آورد."

"در قرنطینه بیشتر کار می کنم و هر از گاهی در باغ قدم می زنم ولی امشب بوندسلیگا را تماشا می کنم."

9404