صحبت‌های سیمئونه و کوکه در نشست خبری پیش از بازی با ليورپول

صحبت‌های سیمئونه و کوکه در نشست خبری پیش از بازی با ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آرژانتینی و بازیکن اسپانیایی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ليورپول در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ليورپول در چهارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا صحبت هایی را بیان کرد که در ادامه می خوانید:

"آخرین باری که با آن ها رو به‌ رو شدیم، بازی را قبل از ورود به استادیوم بردیم (اشاره به ذهنیت برنده). می‌ خواهم باز هم این اتفاق تکرار شود. در انگلیس تیم های چلسی، منچستر سیتی و لیورپول خیلی عالی بازی می‌ کنند. لیورپول بازیکنان سریعی دارد. با بازگشت فن‌ دایک، به دفاع خود استحکام بخشیده اند. باید به شدت با آن‌ ها مقابله کنیم و به دنبال ایجاد موقعیت‌ برای خودمان در بازی هستیم."

درباره‌ی انتقاد کلوپ از سبک بازی اتلتیکو مادرید؟

"نظری ندارم!"

درباره‌ی محمد صلاح؟

"من تنها به تیم لیورپول اهمیت می‌ دهم اما محمد صلاح بازیکن فوق العاده ای است که در بالاترین سطح برای لیورپول و تیم ملی مصر بازی می‌ کند."

در مورد مصدومین؟

"هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید تا فردا برای تعیین وضعیت مارکوس یورنته، خوزه خیمنز و متئوس منتظر بمانیم."

درباره‌ی لوئیس سوارز؟

"او بازیکنی کلیدی و تعیین کننده ای است و در سیستم بازی ما اهمیت زیادی دارد. او هم اندازه سایر بازیکنان برای این مسابقه هیجان دارد."

در ادامه این نشست، کوکه هم صحبت هایی بدین ترتیب مطرح کرد:

درباره‌ی اهمیت بازی؟

"همه‌ بازی‌ ها برای صعود از این گروه سخت مهم هستند اما ما با انگیزه بیشتر در برابر تیم بزرگی مثل لیورپول بازی می‌ کنیم. به حمایت هواداران مثل دو فصل پیش برای کسب سه امتیاز احتیاج داریم."

درباره‌ی جو مثبت تیم در تمرین؟

"امروز همه هم تیمی هایم عالی بودند. یک جلسه تمرینی فشرده و خوب انجام دادیم. همه را در سطح عالی دیدم؛ همگی با هم مچ شدیم و تمرینات خوبی را گذراندیم و با احساسات خوبی زمین تمرین امروز را ترک کردیم."

در مورد انتقاد کلوپ از سبک بازی اتلتیکو مادرید؟

"هر تیمی روش خودش را برای بُردن دارد. ما هم سبک بازی‌ خودمان را داریم و آن را با نظرات دیگران تغییر نمی دهیم. ایده ما این است که برای رقابت و پیروزی در هر بازی به میدان برویم و تا حالا هم جواب داده است. در پایان، همه به دنبال بهترین راه رسیدن به پیروزی هستند؛ با چشم پوشی از این که کدام تیم بیشتر یا کمتر دفاع کرد یا پاس بیشتر یا کمتری داد. در نهایت، هدف همه‌ تیم ها پیروزی است. برخی با سبک فوتبال بهتر و برخی متفاوت تر؛ ولی همه برای پیروزی در بازی‌ ها بازی می‌ کنند."

9404