استوری اینستاگرامی همسر مسی پس از اولین گلش در پی‌اس‌جی

استوری اینستاگرامی همسر مسی پس از اولین گلش در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بالاخره اولین گلش برای پی اس جی را به ثمر رساند و در بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی موق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، آنتونلا روکوتزو همسر مسی نیز در پیامی در اینستاگرامش به وی تبریک گفت. در حقیقت همسر مسی پیامی در بخش استوری اینستاگرام منتشر کرد که تصویری از خوشحالی گل لئو در دقیقه 74 بازی منتشر کرد و شکلک هایی در مورد تشویق کردن را در این باره منتشر کرد.

لیونل مسی و آنتونلا از زندگی جدیدشان در پاریس خوشحال هستند اما از زمان حضور در پایتخت فرانسه در آگوست سال گذشته، این زوج به شدت به دنبال خانه مناسبی برای زندگی بودند که پس از مدتها جستجو بالاخره توانستند خانه ایده آلشان در پاریس را پیدا کنند و در خانه ای دوطبقه در منطقه لاکچری Neuilly-sur-Seine اقامت خواهند کرد که فقط 500 متر تا کاخ الیزه فاصله دارد. در این منطقه برخی از هم تیمی های دیگرش در پی اس جی نظیر لئاندرو پاردس و آنخل دی ماریا نیز اقامت دارند.

مسی بدین ترتیب توانست اولین گل و اولین پیروزی بزرگش در پی اس جی را ثابت کند. پاریسی ها با این برد نشان دادند که آماده رقابت با تیم های بزرگ فوتبال اروپا هستند و حتی می توانند تیم پرستاره ای نظیر منچسترسیتی را مغلوب سازند.

4125