لحظه‌ای که بازیکنان لاتزیو جرئت رویارویی با زلاتان را نداشتند!

لحظه‌ای که بازیکنان لاتزیو جرئت رویارویی با زلاتان را نداشتند!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ در بازگشت به ترکیب میلان برای یک بار دیگر شخصیت خاص و متفاوت خود را نشان داد و با لوکاس لیوا بازیکن لاتزیو درگیر شد اما هیچ کدام از بازیکنان لاتزیو جرئت مقابله با او را نداشتند!

به گزارش فوتبالی، ایبراهیموویچ با 39 ساله روز یکشنبه پس از مصدومیتی طولانی مدت بالاخره به ترکیب میلان برگشت. ایبرا در دقیقه 60 وارد زمین شد و هفت دقیقه بعد پایش به گلزنی باز شد.آنته ربیچ به مهاجم سوئدی پاس گل داد تا این بازیکن اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

بعد از آن دقایقی پیش از سوت پایان، بازیکن سابق منچستریونایتد با لوکاس هافبک سابق لیورپول درگیر شد. بازیکن برزیلی با خشم به سمت زلاتان رفت و ایبرا نیز گردن وی را گرفت. ایبراهیموویچ با هافبک لاتزیو صحبت هایی انجام داد اما هیچ کدام از بازیکنان تیم آبی پوش جرئت کل کل و درگیری با زلاتان را نداشتند. البته مائوریزیو ساری سرمربی لاتزیو به علت اعتراض به داوران کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

به هر صورت به نظر می رسد که کاریزما و شخصیت خاص و متفاوت ایبرا باعث می شود که کسی جرئت رویارویی با او را نداشته باشد و بازیکنان سکوت را با درگیری با او ترجیح بدهند و حتی جرئت دفاع از هم تیمی خود را نداشته باشند!

4125