رزه: منتظر حضور تماشاگران هستیم/ رویس واسطه بین ما و بازیکنان است

رزه: منتظر حضور تماشاگران هستیم/ رویس واسطه بین ما و بازیکنان است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال بروسیا دورتموند معتقد است حضور تماشاگران در بازی های این فصل کمک زیادی به این تیم آلمانی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارکو رزه، سرمربی جدید بروسیا دورتموند پيش از آغاز رقابت های فصل جدید بوندسلیگای آلمان با رسانه ها گفتگو کرد که گزیده ای از صحبت های او را در ادامه می خوانید:

"متس هوملس در حال پیشرفت است. چیز خوبی است. اما هنوز برای بازگشت به تمرین تیمی آماده نیست. امره جان با ما خواهد بود غیر از این خبر دیگری نیست."

"دونیل مالن هنوز باید به یک سری چیزها عادت کند. ولی شما می‌ توانید توانایی های غیر طبیعی او را ببینید. او می‌ تواند قدرت فیزیکی به تیم اضافه کند که در حال کار روی آن هستیم. برای بازی روز شنبه، دونیل در کنار ما خواهد بود."

"همه ما می‌ دانیم رینیر یک بازیکن عالی است. او در وضعیت بدنی خوبی قرار دارد و در هر جلسه پیشرفت خود را نشان داده است. او خودش و توانایی هایش را در زمین نشان می‌ دهد."

"مارکو رویس کاپیتان خوبی است و کسی بود که در تمامی بخش های آماده سازی پیش فصل آماده بود. او بسیار مهم است به عنوان یک واسطه بین بازیکنان کادر فنی مربی و تیم."

"ما بی صبرانه منتظر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. خیلی خوشحال می‌ شویم اگر ورزشگاه کامل پر شود. اگر چه ما منتظر ۲۵ هزار نفر هستیم تا به ورزشگاه بیایند و همچنین خود بازی. خوشبختانه بزودی می توانیم از ورزشگاه پر لذت ببریم."

9404