دستمزد مدافع ملی پوش میلانی ها در قرارداد جدید افزایش می یابد

دستمزد مدافع ملی پوش میلانی ها در قرارداد جدید افزایش می یابد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات واصله، میلان آماده است تا مبلغ دستمزد کنونی مدافع میانی خود را افزایش دهد و این بازیکن دانمارکی را با یک قرارداد جدید دو ساله در سن سیرو ماندگار کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، باشگاه میلان ایتالیا در آستانه دستیابی به توافق با سیمون کیائر، مدافع و کاپیتان ملی پوش دانمارکی خود بر سر یک قرارداد جدید است و طبق گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، باشگاه میلانی آماده است که به این بازیکن ارزشمند خود پاداش بازی هایش در میلان را بدهد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، دستمزد سالانه این بازیکن 32 ساله در باشگاه میلان ایتالیا از مبلغ 1.2 میلیون یورو در سال به مبلغ 1.5 میلیون یورو به ازای هر فصل افزایش می یابد.

سیمون کیائر دانمارکی با سابقه 113 بازی برای تیم ملی دانمارک، در ابتدا با یک قرارداد قرضی شش ماهه در ژانویه 2020 از سویا به تیم پر طرفدار میلان ایتالیا ملحق شد؛ اما عملکرد مدافع میانی در سن سیرو باعث شد قرارداد این بازیکن ملی پوش با میلانی ها در سپتامبر 2020 به طور دائمی امضا شود و بعد از دائمی شدن این قرارداد، کیائر در کسب رتبه دوم روسونری در جدول فصل گذشته سری آ و بازگشت این تیم پر افتخار به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای سال بعد کمک شایان توجهی کرد.

قرارداد فعلی سیمون کیائر در ژوئن 2022 به پایان می رسد اما به نظر می رسد دانمارکی به زودی قرارداد جدیدی با روسونری امضا کند که شامل افزایش دستمزد این مدافع ملی پوش دانمارکی هم می شود.

9404