مدافع کلمبیا: جدالی با لیونل مسی ندارم/ همیشه به او احترام می‌گذارم

مدافع کلمبیا: جدالی با لیونل مسی ندارم/ همیشه به او احترام می‌گذارم

پایگاه خبری فوتبالی - یری مینا مدافع کلمبیا اذعان کرد که درگیری خاصی بین او و لیونل مسی به وجود نیامده و او همیشه برای این فوق ستاره آرژانتینی احترام قائل است. 

به گزارش فوتبالی، در ضربات پنالتی دیدار کلمبیا برابر آرژانتین از چهارچوب مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا 2021، یری مینا مدافع سابق بارسلونا و لیونل مسی با هم درگیری لفظی پیدا کردند. زمانی که مینا پنالتی خود را از دست داد، مسی به سمت او داد زد و گفت: "چرا الان نمی‌رقصی؟" و این موضوع در شبکه‌های مجازی ترند شد. 

به نقل از فوتبالی، به هر حال مدافع باشگاه اورتون اذعان کرد که با لیونل مسی کری خوانی نمی‌کند. او در حاشیه یک مراسم خیریه درباره این موضوع گفت: "اتفاقی که با لئو افتاد، موضوعی است که می‌تواند در هر لحظه رخ دهد. فوتبال همین است. زندگی چرخه‌های زیادی دارد. بعضی اوقات به شما فرصت انتقام گرفتن می‌دهد، اما الان آرام هستم، زیرا می‌دانم که لئو انسان بزرگی است. او را در بارسلونا ملاقات کردم و بابت همه حمایت‌هایش از من، تشکر کردم. همیشه به او احترام می‌گذارم. مسی را تحسین می‌کنم و در آن لحظه هر دوی ما در حال دفاع کردن از کشور خود در کوپا آمریکا بودیم. من جانم را برای کلمبیا می‌دهم."

4416