علاقه خاص فرناندز به بواویستا/ بازیکن شیاطین سرخ در تمرینات تیم پرتغالی

علاقه خاص فرناندز به بواویستا/ بازیکن شیاطین سرخ در تمرینات تیم پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز، بازیکن پرتغالی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس پس از پایان رقابت های یورو 2020، به دنبال حفظ آمادگی بدنی خود در تعطیلات پیش فصل است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستر یونایتد، توان بدنی خود در زمان پیش فصل را در تیم بواویستای کشورش تقویت می کند. فرناندز این قول را به باشگاه منچستری و هوادارانش داده که به زودی یک "برونو فرناندز" آماده تر از فصل گذشته را در اولدترافورد خواهند دید و نگران این موضوع نباشند.

هافبک 26 ساله پرتغالی تابستان خود را در با شرکت در مسابقات جام ملت های اروپا (یورو 2020) و تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی پرتغال در این رقابت ها آغاز کرد، اما او در حال حاضر و پس از پایان مسابقات یورو، به دنبال کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور پر قدرت در رقابت های مختلف منچستر در فصل جدید است. او که کار حرفه ای فوتبال خود را از باشگاه بواویستای پرتغال شروع کرده و پس از گذراندن یک دوره هشت ساله در فوتبال کشورش، در اوج دوران حرفه ای خود به فوتبال انگلستان نقل مکان کرده است، این روزها و در تعطیلات پیش فصل همراه با باشگاه اول خود بواویستا در حال انجام تمرینات بدنی است تا آمادگی خود را حفظ کند. باشگاهی که فرناندز از آن به عنوان "عشق اول" خودش یاد کرده است و علاقه فراوانی به این تیم کشورش دارد.

باشگاه بواویستای پرتغال نیز با انتشار یک ویدیو از فرناندز در کمپ تمرینی خود که در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، پیامی به این مضمون را برای مخاطبینش ارسال کرده است:

"برونو فرناندز + بواویستا = هیچ عشقی مثل عشق اول نمی شود."

9404