اعتراض دانمارکی‌ها؛ از دو توپ درون زمین تا لیزر در چشمان اشمایکل

اعتراض دانمارکی‌ها؛ از دو توپ درون زمین تا لیزر در چشمان اشمایکل

پایگاه خبری فوتبالی - پنالتی مشکوکی که انگلیس  را در مقابل دانمارک به فینال یورو رساند به شدت مردم این کشور را عصبانی کرده است.

به گزارش فوتبالی، مردم دانمارک به عملکرد تیمشان در یورو افتخار می کنند اما از تصمیم جنجالی ماکلی داور هلندی بازی به شدت عصبانی هستند.جدا از آن که صحنه پنالتی روی استرلینگ بیش از حد مشکوک به نظر می رسید، اتفاقات دیگری که در این لحظات رخ داد هم با واکنش هایی همراه شده است. 

به طور مثال در صحنه ای که استرلینگ استارت می زند دو توپ درون زمین به چشم می خورد. در حقیقت در این صحنه ها حالت عادی این است که داور بازی را متوقف کند. دانمارکی ها نسبت به این اتفاق در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند و پیام هایی نظیر "این چه مزخرفی است؟ یا "دو توپ درون زمین است." یا "با وجود دو توپ درون زمین بازی باید متوقف شود." از سوی دانمارکی ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

اما مورد دیگری که دانمارکی ها را عصبانی کرده مربوط به لیزر انداختن در چشمان کسپر اشمایکل دروازه بان تیمشان در زمان پنالتی هری کین است. یکی از کاربران خشمگین دانمارکی نوشته است:" ایتالیا باید برای عدالت فوتبال قهرمان شود. از دانمارک سرقت شد."

4125