نام‌گذاری یک ورزشگاه به نام هافبک با استعداد رن

نام‌گذاری یک ورزشگاه به نام هافبک با استعداد رن

پایگاه خبری فوتبالی –  یک ورزشگاه کوچک و محلی به نام ادواردو کاماوینگا در فرانسه افتتاح شده تا استعدادهای محلی در آکادمی آن فعالیت کنند.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا، هافبک با استعداد تیم رن که تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و رئال مادرید مدتها است به دنبال جذب او است روز گذشته در یک مراسم افتتاحیه شرکت کرد. در مراسم افتتاحیه ورزشگاهی در منطقه لاچپل جانسون، نزدیک به فوگرس، جایی که بزرگ شده است، به نام خودش!

کاماوینگا فصل گذشته در ۴۲ بازی برای رن به میدان رفت. او پیش از حضور در رن در محل زندگی خود به فوتبال می‌پرداخت. حالا در همان منطقه یک ورزشگاه کوچک به نام ادواردو کاماوینگا در حضور او تاسیس شده تا استعدادهای آن منطقه محلی برای تمرین داشته باشند. اولین مربی ادواردو کاماوینگا به نام نیکولاس مارتینز هم یکی از اعضای این آکادمی خواهد بود.

کاماوینگا یک تصویر از خودش کنار این ورزشگاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده. تصویری که البته در آن مشخص نیست نزدیک به ۱۵۰ نفر در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه حضور داشتند و استقبال خوبی هم از مراسم شده.

گفتنی است کاماوینگا مدت زمانی را هم به عکس گرفتن و امضا دادن به استعدادها اختصاص داد و برای لحظاتی هم کنار بازیکنان بازی کرد.

1101