رسمی؛ دروازه‌بان هلند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا یورو 2020 را از دست داد

رسمی؛ دروازه‌بان هلند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا یورو 2020 را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - یاسپر سیلسن دروازه‌بان هلندی باشگاه والنسیا، به دلیل مثبت شدن تست ویروس کرونا، نمی‌تواند لاله‌های نارنجی را در یورو 2020 همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، یاسپر سیلسن به همراه تیم کرول و مارتین استکلنبرگ سه دروازه‌بانی بودند که در لیست نهایی بیست و شش نفره فرانک دی بوئر برای تورنمنت یورو 2020 حضور داشتند، اما حالا لاله‌های نارنجی با مشکل مواجه شدند. 

به نقل از سایت گل، ستاره والنسیا قرار بود در اولین بازی تیم ملی هلند برابر اوکراین در روز سیزدهم ماه ژوئن در درون دروازه قرار بگیرد، اما شرایط به کلی تغییر کرد و این دروازه‌بان نمی‌توان هلند را در این تورنمنت همراهی کند و مارکو بیزوت دروازه‌بان آ زد آلکمار به دستور فرانک دی بوئر، جانشین یاسپر سیلسن شد. دی بوئر در این باره گفت: "امروز صبح تصمیمم را به یاسپر اعلام کردم. البته باید بگویم که یاسپر را در شرایط بدی قرار دادم و بابت این متاسفم. تست کرونای او مثبت در آمد و در نتیجه او بخش مهمی از اردوی آماده سازی ما را برای یورو 2020 از دست خواهد داد. نمی‌دانیم که چه قدر طول خواهد کشید تا یاسپر بتواند به آمادگی صد در صد برسد. نمی‌خواهم در این شرایط ریسک بکنم."

4416