دروازه‌بان سابق بارسلونا در سن 46 سالگی درگذشت

دروازه‌بان سابق بارسلونا در سن 46 سالگی درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسسک آرنائو دروازه بان اسبق بارسلونا و مدیر ورزشی تیم رئال وایادولید در حالی که فقط 46 سال سن داشت در روز شنبه جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر باشگاه اوویدو در بیانیه ای اعلام کرد :" فرانسسک آرنائو گرالوسا مدیر ورزشی ما درگذشت. متاسفانه باید از فقدان وی ابراز تاسف  کنیم و با خانواده اش در این لحظات مشکل همدردی می کنیم. در آرامش استراحت کن."

آرنائو که 32 بازی در بارسلونا انجام داده بود، اولین بازی خود را در تیم کاتالان در سال 1998 انجام داد و سه فصل در تیم بزرگسالان بارسا حضور داشت و بعد از ان به مالاگا رفت. او ده سال برای مالاگا بازی کرد و در سال 2011 پس از بازی مقابل بارسلونا در لاروسالدا از فوتبال کناره گیری کرد. فرانسسک پس از بازنشستگی همچنان با دنیای فوتبال در ارتباط بود. او در سال 2015 مدیر ورزشی باشگاه مالاگا شد و تا اواسط فصل 18-2017 این سمت را به عهده داشت. فرانسسک در دسامبر 2019 به عنوان مدیر ورزشی باشگاه اوویدو انتخاب شد و تا زمان مرگش این سمت را  در اختیار داشت. 

باشگاه بارسلونا در نظر دارد که امشب پیش از بازی مقابل ایبار در هفته 38 لالیگا از این دروازه بان یاد کند. در حال حاضر دلیل مرگ وی به صورت رسمی اعلام نشده است.

4125