خط پایان برای دخیا؛ دروازه بان اسپانیایی در مسیر جدایی

خط پایان برای دخیا؛ دروازه بان اسپانیایی در مسیر جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد می خواهد درون دروازه اش تغییرات زیادی ایجاد کند. شیاطین سرخ به دنبال تغییرات بزرگ هستند و به نظر می رسد که اولین اقدام آنها فروش داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی در تابستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نشریه انگلیسی میرر گزارش داده است که ملی پوش اسپانیایی هر چند که دو سال دیگر قرارداد دارد و برای این دو سال باید 40 میلیون یورو دستمزد بگیرد اما یونایتد امیدوار است که پیشنهاد خوبی برای فروش وی به دستش برسد.  در حقیقت منچستریونایتد تصمیم گرفته است که دین هندرسون دروازه بان جوان انگلیسی که در تابستان گذشته با دستمزد هفتگی 120 هزار یورو راهی منچستریونایتد شد را به عنوان دروازه بان فیکس خود معرفی کند. این دروازه بان  از نبود دخیا در هفته های اخیر به بهترین شکل استفاده کرد و عملکرد خوبی از خود با کلین شیت مقابل کریستال پالاس، منچسترسیتی و وستهام ارائه داد.

یونایتد برای دستمزد دروازه بان هایش هفته ای 600 هزار یورو هزیینه می کند که می خواهند این هزینه را کاهش بدهند چرا که سرجیو رومرو که هفته ای 90 هزار یورو دستمزد می گیرد، تا تابستان قرارداد  دارد و بعد از آن به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و از سویی قرارداد لی گرانت و جوئل پریرا نیز تمدید نخواهد شد. اگر یونایتد نتواند برای دخیا مشتری پیدا کند باید به وی 40 میلیون یورو غرامت بپردازند تا قراردادش فسخ شود.

4125