بولونیا 0-1 اینترمیلان؛ نراتزوری یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد

بولونیا 0-1 اینترمیلان؛ نراتزوری یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان کونته در برابر بولونیا به پیروزی مهمی دست یافتند. 

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب هفته بیست و نهم سری‌آ ایتالیا، دو تیم بولونیا و اینترمیلان از ساعت 23:15 در ورزشگاه رناتو دال‌آرا به مصاف هم رفتند. با توجه به تساوی آث میلان و یوونتوس برابر سمپدوریا و تورینو، نراتزوری فرصت بی نظیری برای افزایش فاصله با تعقیب کنندگان خود داشت. 

در 20 دقیقه ابتدایی شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم به ندرت می‌توانستند خطرناک ظاهر شوند. سپس کمی اینتر به خودش آمد و موفق شد در دقیقه 31 توسط روملو لوکاکو، ماشین گلزنی بلژیکی خود به گل اول دست پیدا کند. پس از این گل، بولونیا سعی در جبران گل خورده داشت، اما موفق ظاهر نشد تا نیمه اول با تک گل لوکاکو، 0-1 به سود مهمان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، بولونیا بسیار زهردار بازی را آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی حساب کار را 1-1 مساوی کند، اما در خشش هندانوویچ، مانع از انجام این کار شد. در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی سمت دروازه دیگری طراحی کردند، اما توپ هیچ کدام به تور دروازه ننشست، تا این دیدار با همان تک گل لوکاکو در نیمه اول، 0-1 به نفع اینتر به پایان برسد. 

نراتزوری با این برد، 68 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. میلان با 60 و آتالانتا با 58 امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های اینتر محسوب می‌شوند.

4416