روایت مارکا از مهره خطرناک آتالانتا مقابل رئال مادرید؛ مهاجمی که همیشه می‌خندد!

روایت مارکا از مهره خطرناک آتالانتا مقابل رئال مادرید؛ مهاجمی که همیشه می‌خندد!

پایگاه خبری فوتبالی – لوئيس موریل همیشه می‌خندد. او هم به دلیل اخلاق خوب و هم به دلیل عملکردش درون زمین چمن سوژه‌ای بسیار خوب برای رسانه‌ها است و این بار مارکا از زندگی او یک روایت کوتاه داشته.

به گزارش فوتبالی، موریل پیش از دیدار مقابل رئال مادرید گفته بود: «برخی اوقات خوشحال نیستم اما سعی می‌‌کنم آن را نشان ندهم.» بازی اول برای آتالانتایی‌ها مقابل رئال خوب نبود و با اخراج یک بازیکن آن‌ها ۱۰ نفره شدند. حالا آن‌ها می‌توانند کامبک بزنند اما کاری سخت است که به آمادگی موریل هم بستگی دارد. او در ۳۵ بازی برای آتالانتا ۱۹ گل زده، هر چند که مدت کمی را به طور ثابت برای رئال مادرید بازی کرده.

موریل با نام لوچو در برگامو شناخته می‌شود. او حالا یک ستاره است اما از بچگی هیچگاه ستاره نبوده و همواره نگران درآمد خانواده بود. پدرش، یک راننده تاکسی بود و به همراه خود موریل تلاش‌ می‌کردند درآمد کسب کنند. این ۲ در خیابان‌های سانتو توماس بلیت بخت‌آزمایی می‌فروختند. درآمد پدرش ۲۰ هزار پزوی کلمبیا، معادل ۷ دلار بود. این حقوق آن قدر کم بود که موریل برای کسب درآمد بیشتر زینت‌آلاتی که مادربزرگش می‌ساخت را همم در خیابان‌ها می‌فروخت.

موریل با اولین حقوقش زمانی که در اودینزه بازی می‌کرد برای پدر یک تاکسی جدید خرید و شادی پدر باعث حس خوبی برای او شد. موریل هیچ‌گاه نه خانواده‌اش را فراموش کرده و نه کشورش را. او در دوران پاندمی به کلمبیا، پیش خانواده‌اش برگشت. مادر او در این دوران کامیون‌های حاوی غذا و دارو را در سطح شهر می‌راند. موریل در این دوران در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود که مردم اصلا یبماری را دست کم نگریند.

موریل درون زمین شاید جام‌های پرتعدادی نگرفته اما بیرون از زمین در کشورش احترام زیادی برای خود ساخته. او می‌تواند این بار مقابل رئال مادرید هم، نام خود را در صورت انجام شگفتی و صعود تیمش ماندگار کند.

1101