کعبی در گفتگو با فوتبالی: همیشه ساکت ترین بازیکن بودم

کعبی در گفتگو با فوتبالی: همیشه ساکت ترین بازیکن بودم

پایگاه خبری فوتبالی-  عقیل کعبی در دیدار جام حذفی با سپاهان از زمین بازی اخراج شد و بعد هم به خاطر رفتارش نسبت به داور در مصاحبه‌هایش عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، عقیل کعبی در مورد دیدار با سپاهان و حذف از جام حذفی گفت:  بازی خوبی بود. چند موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه نشد.

 این بازیکن در مورد اخراجش این گونه توضیح می‌دهد: شما می‌توانید این صحنه را ببینید واقعاً مستحق کارت زردی که گرفتم نبودم و فکر می‌کنم دقیقه ۱۱۰ بود که اخراج شدم. اولین باری است که در این چند سالی که بازی می کنم اخراج شدم و میتواند از مربیانی که با آنها کار کردم بپرسید که ساکت ترین بازیکن تیم هایشان بودم.

وی در خصوص صحبت‌های محمد ربیعی در موردش و اینکه گفته بود کعبی بازیکن بسیار با اخلاقی است عنوان کرد: آقای ربیعی هم به این موضوع اشاره کرده و من در زمین و بیرون از زمین بسیار کم حرف هستم و اگر هم حرفی زدم یا حرکت کردم قصد بدی نداشتم زیرا فشار بازی خیلی زیاد بود.

کعبی  در پایان در مورد دیدار با آلومینیوم اراک در رقابت‌های لیگ برتر افزود: با آلومینیوم  بازی واقعا سختی داریم. این تیم بسیار خوب است و بازیکنان با تجربه دارد. آنها بازی هفته قبل شان را بذ نتیجه بدی باختند و قطعا برای  جبران به رفسنجان می‌آیند. ما هم تیم منسجم و پرتلاش هستیم و باید در زمین خودمان از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

1122