تاج گذاری کینگ طارمی در تورین؟

تاج گذاری کینگ طارمی در تورین؟

پایگاه خبری فوتبالی- دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود و در یکی از مهمترین بازی ها،مهدی طارمی و هم تیمی هایش در تورین مهمان یووه هستند.

به گزارش فوتبالی، امشب خیلی از هواداران فوتبال در ایران منتظر خبر‌هایی هستند که از استادیوم آلیاس آره‌نا تورین می‌رسد، استادیومی که میزبان مصاف یووه و پورتو در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و به واسطه حضور مهدی طارمی در پیکان خط حمله آبی‌پوشان پرتغالی، حساسیت آن برای فوتبال دوستان ایرانی‌ بیشتر شده است. 

پورتو در حالی امشب به مصاف یووه خواهد رفت که در بازی رفت موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم عبور کند تا امیدوارتر بازی برگشت را مقابل آنها برگزار کند، در بازی رفت گل اول پورتو را مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم به ثمر رساند.

با توجه به باز کردن دروازه بیانکونری، توسط طارمی در بازی رفت، او حالا در بازی امشب با انگیزه بیشتری به زمین خواهد رفت و در صورت درخشش در بازی امشب مقابل یاران رونالدو از این شانس برخوردار خواهد بود که خودش را در لباس یک باشگاه بزرگ‌تر ببیند و حتی به اهداف بلندپروازانه‌تری در زندگی ورزشی‌اش فکر کند. 

بازی امشب پورتو مقابل یووه، یک فرصت ویژه برای این ستاره خواهد بود تا خودش را یک پله بالاتر ببرد و پس از سال‌ها فوتبال ایران را در یک تیم بزرگ، صاحب نماینده کند، بدون هیچ تردیدی، اگر گل‌زنی‌های مهدی برای پورتو در اروپا ادامه داشته باشد، او دیر یا زود در تیررس تیم‌های بزرگ قرار خواهد گرفت.

بدون شک یکی از امیدواری‌های پورتو در بازی امشب شماره 9 ایرانی‌شان است، مهدی طارمی که در بازی رفت در دقیقه ۲ در یک فرصت‌طلبی آشکار، دروازه شزنی و یووه را باز کرد تا نشان دهد مهاجم زهرداری است و کونته با توجه به گلزنی طارمی در بازی رفت، به طور قطع برنامه ویژه‌ای برای مهار ستاره ایرانی پورتو خواهد داشت، با این حال طارمی که در چهار بازی اخیر پورتو نتوانسته گلزنی کند، امیدوار است با تکرار اتفاق دور رفت در بازی امشب، بار دیگر گلزنی‌هایش را برای پورتو از سر بگیرد.

گل طارمی به یوونتوس در بازی رفت، یازدهمین گل یک بازیکن ایرانی در ادوار لیگ قهرمانان اروپا بود و او تبدیل به پنجمین بازیکن ایرانی شد که در بالاترین سطح فوتبال اروپا گل زده است و حالا امشب او در آلیاس آره نا تورین به دنبال دست یابی به رویاهای بزرگ تر و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که فاصله ای با آن ندارد.

7655