اینترمیلان 1-0 آتالانتا؛ پیروزی دشوار و دلچسب نراتزوری در خانه

اینترمیلان 1-0 آتالانتا؛ پیروزی دشوار و دلچسب نراتزوری در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - اینترمیلان موفق شد در برابر آتالانتا به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 23:15 دوشنبه شب تیم‌های اینترمیلان و آتالانتا از هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. 

در 30 دقیقه ابتدایی نیمه اول، شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم، اما در پانزده دقیقه پایانی این نیمه، آتالانتا کنترل بازی را در دست گرفت و بازیکنان مهمان، موقعیت‌های خوبی روی دروازه سمیر هندانوویچ خلق کردند، اما با درخشش این گلر اسلوونیایی، دروازه نرواتزوری بسته ماند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم، اینتر در ابتدا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد در دقیقه 54 روی ارسال اریکسن و ضربه میلان اشکرینیار به گل رسید. در ادامه شاگردان گاسپرینی فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی روی دروازه اینتر ایجاد کردند، اما باز هم سیوهای بی نظیر هندانوویچ اجازه این امر را به آن‌ها نداد تا این دیدار با حساب 1-0 به سود اینتر به پایان برسد. 

اینتر با این پیروزی 62 امتیازی شد و اختلاف خود را تیم دوم جدول یعنی میلان به عدد 6 افزایش داد. آن‌ها همچنین با یوونتوس رده سومی نیز 10 امتیاز فاصله دارند و الان از هر نظر در شرایط خوبی به ثمر می‌برند. شاگردان کونته می‌توانند صورت قهرمانی در این فصل، نوار قهرمانی‌های یوونتوس را سرانجام پاره کنند. اینتر در سه دیدار بعدی خود به ترتیب باید به مصاف تورینو، ساسولو و بولونیا برود.

آتالانتا نیز با این شکست 49 امتیاز باقی ماند، اما هنوز تنها یک امتیاز با رم رده چهارمی فاصله دارد.

4416