نوشی صوفیانی در گفت و گو با فوتبالی: بازی با سپاهان را به فال نیک می‌گیریم

نوشی صوفیانی در گفت و گو با فوتبالی: بازی با سپاهان را به فال نیک می‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان مس رفسنجان عملکرد خوبی در دیدار با گل گهر از خود نشان داد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

به گزارش فوتبالی، داود نوشی صوفیانی در مورد تقابل با گل گهر و کسب تساوی مقابل آن ها به خبرنگار ما گفت: راستش بازی خیلی زیبایی را شاهد نبودیم گرچه برعکس این را پیش بینی می‌کردیم. نیمه اول حریف حملات زیادی کرد و نیمه دوم هم ما حملاتی انجام دادیم اما متاسفانه ناکام ماندیم و نتوانستیم گلزنی کنیم ولی همین که روند نباختن هایمان ادامه داشت خودش خیلی خوب است.

او درباره ثبت یک کلین‌شیت دیگر ادامه داد: خیلی خوشحالم که دروازه تیم بسته ماند. واقعا نیمه اول تحت فشار بودیم اما سربلند بیرون آمدیم. به هرحال گل گهر هم بسیار پر مهره است و مربی ای مثل آقای قلعه نویی دارد و نتیجه تساوی قابل قبول بود اما در بازی های بعد با دقت بیشتری کار می‌کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

نوشی صوفیانی در پایان در مورد دیدار با سپاهان در جام حذفی افزود: بازی بسیار حساسی است و ما به نوعی با با کیفیت ترین تیم لیگ در حال حاضر بازی داریم، دیدار با سپاهان را به فال نیک می‌گیریم و تمام تلاشمان را می کنیم برنده این دیدار باشیم.

۱۱۲۲