اشک‌های غم‌انگیز بازیکن برزیلی به خاطر نگرانی از سقوط تیمش

اشک‌های غم‌انگیز بازیکن برزیلی به خاطر نگرانی از سقوط تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل پائولیستا مدافع میانی برزیلی والنسیا در پایان بازی تیمش و ختافه در لالیگا تصویر متفاوتی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن به عنوان کاپیتان والنسیا در این بازی در مقابل سوالات خبرنگاران قرار گرفت و با این سوال مواجه شد که چطور تیم والنسیا که زمانی برای سهمیه چمپیونزلیگ می جنگید، حالا برای بقا و سقوط نکردن تلاش می کند. گابریل در پاسخ به این سوال نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و با صدایی لرزان، سری رو به پایین و حال و روزی پریشان به این سوال پاسخ داد.

وی در مورد احتمال سقوط والنسیا به لیگ دسته دو اسپانیا گفت:" ویران کننده است که می شنویم که برای سقوط نکردن می جنگیم. باشگاه بزرگی نظیر والنسیا وقتی در کنار چنین عبارتی مطرح می شود، ویران کننده است اما باید به جلو نگاه کنیم. بازیهای زیادی در پیش داریم و سعی می کنیم والنسیا را به همان جایی برسانیم که لیاقتش را دارد. حالا باید خونسرد باشیم و به بازی بعدی فکر کنیم و به دنبال پیروزی باشیم. بازی کردن با یک بازیکم کمتر مشکل بود و اخراج دیاخابی کار را سخت تر کرد. فصل بسیار مشکلی داشته ایم. باید برای این پیراهن و این باشگاه بجنگیم. باید بیشتر تلاش کنیم و کارهای بیشتری انجام بدهیم."

4125