ترفند بامزه مسی برای گرم کردن دست‌ها؛ دستکش را فراموش کرد؟!

ترفند بامزه مسی برای گرم کردن دست‌ها؛ دستکش را فراموش کرد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در تمرینات این تیم و در حالی که هوا سرد بود، به نظر می‌رسید که دست هایش سردشان شده، او که دستکشی به همراه نداشت، دست‌هایش را در آستین ها فرو برد تا سرما را احساس نکند و در واقع بدین ترتیب دست‌هایش را گرم نگه داشت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسید که هوای تمرینات این روز بارسلونا بسیار سرد بوده است چرا که بیشتر بازیکنان دستکش به همراه داشتند و لباس گرم پوشیده بودند، اما لئو مسی که به نظر می‌رسید پوشیدن دستکش را فراموش کرده بود، دست های خود را در آستین های لباس گرم‌کن ورزشی خود فرو برد تا بدین ترتیب باد سرد به آن‌ها نخورد و فوق ستاره آرژانتینی سرمای کمتری را حس کند.

در تمرینات امروز بارسلونا، بازیکنانی مثل جرارد پیکه و جوردی آلبا دستکش های خود را پوشیده بودند و به راحتی به دویدن می‌پرداختند اما به نظر می‌رسید که لیونل مسی سردش شده است و همواره دستان خود را درون لباس خود فرو می‌برد و همین مسئله باعث ثبت تصاویر جالبی از ستاره آرژانتینی شد. البته او در تمرینات جدی تر دستان خود را از درون آستین های لباسش درآورد و به دویدن عادی خود ادامه داد.

1470