کاپیتان یوونتوس: مانند شکست مقابل ناپولی برابر پورتو هم مغلوب شدیم

کاپیتان یوونتوس: مانند شکست مقابل ناپولی برابر پورتو هم مغلوب شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – الکس ساندرو اعلام کرده باخت مقابل پورتو مانند باخت مقابل ناپولی بوده و در هر ۲ بازی یوونتوس شروع بدی داشته.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شاگردان پیرلو به مصاف پورتو رفتند و دومین شکست متوالی‌شان را متحمل شدند. یوونتوس مانند دیدار مقابل ناپولی بد آغاز کرد و در نهایت هم برد را تقدیم حریف کرد. الکس ساندرو، مدافع هافبک یوونتوسی‌ها این شکست را مشابه شکست مقابل ناپولی و دلیل هر ۲ را شروع بد و ناامید کننده می‌داند.

الکس ساندرو پس از پایان بازی مقابل پورتو گفته: نیمه اول بدی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. حالا کاملا آگاه هستیم که باید بازی دوم را مانند انتهای بازی اول آغاز کنیم. در ۲ صحنه اشتباهاتی داشتیم که باعث شد حریف از آن‌ها استفاده کند و ۲ گل به ثمر برساند. بنابراین نیاز داریم تا در چنین شرایطی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

برخی اعتقاد دارند نمایش یوونتوس مقابل پورتو بدترین نمایش این فصل یووه بوده. دقیقا پس از شکست ۱-۰ مقابل ناپولی. ساندرو در این رابطه می‌گوید: درباره دیدار مقابل ناپولی حرف‌های‌مان را بیان کرده‌ایم. باز هم در این بازی (مقابل پورتو) بد شروع کردیم و نیاز داریم تا حالا یاد بگیریم قدرتمند آغاز کنیم. با وجود این صحبت‌ها توانستیم گل به ثمر برسانیم و امیدوارم بتوانیم در بازی دوم بهتر کار کنیم.

1101