پیش بازی هیأت فوتبال البرز - سپاهان اصفهان/ ریش و قیچی به دست طلایی پوشان!

پیش بازی هیأت فوتبال البرز - سپاهان اصفهان/ ریش و قیچی به دست طلایی پوشان!

پایگاه خبری فوتبالی- قطار رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ظهر سه‌شنبه و از ساعت 13 به ایستگاه پایانی خود می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، تیم هیأت فوتبال البرز در ورزشگاه انقلاب شهر کرج میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. دیدار های این گروه که طبق برنامه پیشین سازمان لیگ قرار بود روز جمعه و همزمان با بازی های گروه ب برگزار شود، به دلیل تداخل با بازی فوتبال مردان و عدم دسترسی ورزشگاه فولاد شهر به طور همزمان برای فوتبالیست های تیم زنان و مردان ذوب‌آهن با تعویق 4 روزه مواجه شد. بدین صورت بالاجبار دیگر بازی این گروه نیز به تاخیر افتاد.

وضعیت سپاهان اصفهان:

زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته با 4 گل همیاری ارومیه را درهم کوبیدند تا با 16 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم به جایگاه دوم جدول رده بندی گروه خود تکیه زنند. شاگردان مهناز امیرشقاقی به نظر کار چندان دشواری برای صعود ندارند و روی کاغذ تنها در صورتی روی پلی‌آف را نخواهند دید که علاوه بر شکست در بازی فردا، همشهری آن‌ها یعنی ذوب آهن نیز بتواند شهرداری بم صدرنشین را مغلوب کند. با این اوصاف کنترل حرکت در جاده صعود به مرحله بعد به خود زرد پوشان واگذار شده و این تیم با کسب حداقل امتیاز در بازی فردا جواز حضور در پلی‌آف را کسب خواهد کرد.

وضعیت هیأت فوتبال البرز:

البرزی ها هفته کابوس واری را پشت سر گذاشتند و با شکست 7 بر صفر مقابل شهرداری بم شانس صعود به مرحله بعدی لیگ برتر را از دست دادند. شاگردان پرستو کرمی با 6 امتیاز از 7 بازی گذشته، عنوان چهارم جدول گروه الف را به خود اختصاص داده‌اند و نتیجه بازی فردا جایگاه حال حاضر این تیم را دستخوش تغییر نخواهد کرد. این دیدار برای نماینده البرز کاملاً تشریفاتی تلقی می‌شود و همین امر باعث شده تا بازیکنان این تیم بدون فشار روانی و استرس پا به میدان بگذارند. فراخ بالی که شاید زرد پوشان را هم به دردسر بیندازد.

تیم داوری:

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال زنان داوران با تجربه برای قضاوت دو دیدار حساس گروه الف برگزیده شده‌اند. بدین ترتیب سرکار خانم مائده جعفری به عنوان داور وسط، این دیدار را قضاوت خواهد کرد. خانم ها مرضیه بهداروند، ریحانه شیرازی و فاطمه صالح‌آبادی کوبل داوری را تشکیل می‌دهند. همچنین خانم سمانه محسنی نیز به عنوان ناظر بازی برگزیده شده است.

محروم و مصدوم:

دو تیم بازیکن محرومی از هفته های قبل رقابت ها ندارند و خوشبختانه تا به این لحظه خبری از افراد مصدوم هم نیست تا با نفرات کامل خود پا به میدان بگذارند.

تقابل های پیشین:

تیم هیأت فوتبال البرز در طول تاریخ حضور خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان دو بار به مصاف سپاهان اصفهان رفته که هردو بازی را با نتایج 5-1 و 2-0 واگذار کرده است. آخرین جدال دو تیم هم به 5 دی ماه سال جاری برمی‌گردد که سپاهانی ها با دو گل مقابل رقیب خود به برتری رسیدند.

بازی از نگاه آمار:

هستی فروزنده از سپاهان با 5 گل و سارا قمی از هیأت فوتبال البرز با 3 گل زده بهترین گلزنان دو تیم در جدول رده‌بندی می‌باشند.

سپاهانی‌ها با 16 گل زده، دومین خط حمله برتر و البرزی ها با 17 گل خورده دومین خط دفاع ضعیف گروه الف را از آن خود کرده‌اند.

سپاهان اصفهان جدال پیش از این دیدار را با برد و هیأت فوتبال البرز جدال قبل را با باخت پشت سر گذاشته‌ است. جالب اینجاست که دو دیدار پیشین این دو تیم هم با همین شرایط برگزار شده که با برتری زردپوشان همراه بوده است.

تیم سپاهان اصفهان در 7 جدال گذشته خود توانسته 4 کلیین شیت به ثبت برساند. این درحالی است که نماینده البرز تا کنون موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در لیگ سیزدهم نشده است.

وضعیت آب‌و‌هوایی:

طبق اعلام سازمان هواشناسی و سایت های رسمی، آسمان شهر کرج در ساعت بازی دیدار دو تیم صاف، دمای هوا 15 درجه بالای صفر، 48 درصد رطوبت هوا و سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

7655