جریمه شدن تولیسو توسط باشگاه بایرن بابت تتوی جدید

جریمه شدن تولیسو توسط باشگاه بایرن بابت تتوی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - کورنتین تولیسو به دلیل تتوی جدید خود و شکستن قوانین مربوط به ویروس کرونا از سوی بایرن مونیخ جریمه شده و از فهرست بازیکنان این تیم خط خورد.
به گزارش فوتبالی، تولیسو پس از این اتفاق از فهرست تیمش در پیروزی ۱ - ۴ برابر هوفنهایم خط خورد. مقامات باشگاه پس از انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام این بازیکن ۲۶ ساله که روند تتو زدن او را نشان می‌داد بسیار عصبانی شدند چرا که این عمل نقض آشکار قوانین مراقبتی تعیین شده از سوی لیگ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حساب می‌آمد. در بیانیه منتشر شده از سوی کارل هاینس رومنیگه در این باره آمده: " ما خوشحال هستیم که مسابقات بوندسلیگا علیرغم شرایط فعلی در حال برگزاری است. یکی از ملزومات این اتفاق عمل کردن بازیکنان، کادر تیم‌ها و مربیان به قوانین بهداشتی تعیین شده است. کورنتین تولیسو علیرغم تعهد مدیریت باشگاه به این قوانین، آنها را زیر پا گذاشته است. این موضوع ناراحت کننده است و در این تیم تحمل نخواهد شد. "
این جریمه در حالی صورت گرفت که تولیسو نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی از انجام این کار ابراز پشیمانی کرده و از هواداران عذرخواهی کرده است: " من اینجا هستم تا بابت رفتار اشتباهم عذرخواهی کنم. متاسفم که از قوانین باشگاه و لیگ سرپیچی کردم‌. می‌دانم که هواداران و باشگاه بایرن را ناامید کردم. متاسفم! " 

۱۸۱۱