مهدی‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: همه آقا محرم را دوست دارند/ همه تیم ها یقه می‌گیرند

مهدی‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: همه آقا محرم را دوست دارند/ همه تیم ها یقه می‌گیرند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سپاهان با گلزنی در دقایق آخر بازی با صنعت نفت باعث شد تیمش سه امتیاز بسیار مهم در آبادان بگیرد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا مهدی‌زاده در خصوص پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جدول بازی خیلی سختی بود. صنعت نفت آبادان در خانه تمام بازی هایش را برده و بازی به نوعی شش امتیازی بود و ما می خواستیم در بالای جدول بمانیم و هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و خدا را شکر توانستیم به آن دست پیدا کنیم .

این مدافع که در دقایق آخر بازی گلزنی کرد و منجر به برد تیمش شد در این خصوص گفت: هر کسی که در تیم ما گل  بزند همه خوشحال می شوند و مهم این است که کل مجموعه خوشحال هستند. خوشبختانه در آن صحنه من توانستم گل بزنم و به 3 امتیاز برسیم.

مهدی زاده درباره هم امتیاز شدن با استقلال صدرنشین این توضیح را داد: از لحاظ تفاضل گل کمی از استقلال عقب هستیم ولی هنوز خیلی از بازیها باقی مانده است اما این سه امتیاز توانست ما را کمی از تیم های دیگر جدا کند و با توجه به بازیهایی که در هفته های آینده در خانه داریم می توانیم شرایط خیلی خوبی را برای خودمان فراهم کنیم. 

 این بازیکن در خصوص اینکه محرم نویدکیا به دلیل نتایج اوایل فصل خیلی تحت فشار بود ولی الان ثابت کرده است حرفهای زیادی برای گفتن دارد عنوان کرد: به نظر من آقای نویدکیا از اول هم تحت فشار نبود او فصل اولی است که سرمربیگری می کند .همه در اصفهان آقا محرم را دوست دارند و همه هواداران پشت تیم ماندند. هنوز هیچ چیزی تمام نشده است شاید الان شرایط خوبی داریم ولی این باعث نمی‌شود مغرور شویم، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم نیم فصل اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم. هیچ فشاری روی آقا محرم نیست چون او در اصفهان ثابت شده و همه دوستش دارند. 

وی درباره دیدار بعدی با شهر خودرو در اصفهان گفت: من قبلا هم گفتم امسال همه تیمها یقه هم را می گیرند و اصلا نمی‌توان گفت تیمی از قبل برنده است و شرایط جدول این را ثابت کرده است. باید خودمان را برای یک بازی سخت دیگر آماده کنیم و برای اینکه بتوانیم در بالای جدول بمانیم باید این بازی را ببریم. شهرخودرو هم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم از امروز خودمان را برای یک بازی سخت دیگر آماده می کنیم.

1122