بهترین میانگین گلزنی در این فصل سری آ دست کیست؟

بهترین میانگین گلزنی در این فصل سری آ دست کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ فوتبال ایتالیا موسوم به سری آ در حال برگزاری است و جذابیت این لیگ با توجه به ستارگانی که در آن توپ می‌زنند بسیار بالاست. کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ رقابت جالبی در این لیگ با هم دارند. افتخارات کریستیانو رونالدو چندین برابر زلاتان است اما ابراهیموویچ همواره برای رونالدو کری می‌خواند و با توجه به سن بالایی که دارد، همواره عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، آقای گلی این فصل سری آ از نظر تعداد گل در حال حاضر دست کریستیانو رونالدوست. او تاکنون 15 گل در این فصل به ثمر رسانده است. زلاتان هم 10 گل در این فصل سری آ زده است اما اگر بخواهیم میانگین را در نظر بگیریم، نه زلاتان و نه رونالدو آقای گل سری آ از نظر میانگین نیستند، بلکه لوئیس موریل، مهاجم آتالانتاست که بهترین میانگین گلزنی را در این فصل سری آ داشته است. او تاکنون 10 گل در این فصل به ثمر رسانده است و این ده گل را به گونه‌ای به ثمر رسانده که میانگین هر 45 دقیقه یک گل برای او به ثبت رسیده است. نکته‌ای که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

در هر صورت باید دید که در این فصل سری آ چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در فصل گذشته، فاتح کفش طلا، چیرو ایموبیله، از این لیگ بود.

1470