عکس؛ رنگ جالب کفش‌های راموس و مارسلو در سفر به مالاگا

عکس؛ رنگ جالب کفش‌های راموس و مارسلو در سفر به مالاگا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپرجام اسپانیا راهی مالاگا شده است و باید دید که در این دوره از رقابت‌ها چه نتایجی خواهد گرفت چرا که مادریدی‌ها در سال گذشته در این رقابت‌ها قهرمان شده بودند و اکنون شرایط متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که از سفر بازیکنان رئال مادرید به مالاگا منتشر شده است، رنگ کفش های مارسلو و سرجیو راموس به چشم آمده و جلب توجه می‌کند. راموس کفش هایی با رنگ کرمی و طوسی پررنگ و مارسلو با رنگ بنفش و صورتی انتخاب کرده است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسند. سرجیو راموس در این روز ها جایگاهی کلیدی در رئال مادرید دارد اما مارسلو جایگاه خود را از دست داده است و رئال مادرید در حضور او نتایج خوبی نمیگیرد و مندی کاملا تبدیل به مرد اول دفاع چپ مادریدی ها شده است.

کاپیتان اول رئال مادرید، سرجیو راموس که کمپانی نایکی اسپانسر اوست از کفش های اسپرت این برند برای این سفر استفاده کرده است که رنگ جالبی دارند. اما کفش های مارسلو با طرح و رنگی کاملا متفاوت و عجیب تر هستند.

در هر صورت باید دید که بازیکنان رئال مادرید در این رقابت‌ها چه عملکردی خواهند داشت و در نهایت چه نتایجی برایشان حاصل خواهد شد.

1470