تصمیم عجیب مهاجم آنتورپ: با پیراهن دشمن دیرینه به تمرین رفت!

تصمیم عجیب مهاجم آنتورپ: با پیراهن دشمن دیرینه به تمرین رفت!

خبرگزاری فوتبالی - فصل نقل و انتقالات ژانویه آغاز شده است و به نظر می رسد که برخی بازیکنان بی صبرانه منتظر هستند تا تیم خود را عوض کنند.

به گزارش فوتبالی، دیدیر لامکل زه، مهاجم کامرونی تیم آنتورپ (هم تیمی علیرضا بیرانوند) حالا برای این که باشگاهش را مجبور به فروش خود کند، دست به رفتار عجیبی زده است. این مهاجم تصمیم گرفت که با پیراهن تیم اندرلخت (حریف سنتی و دیرینه آنتورپ) در تمرین حاضر شود!

دیلی میل گزارش داده است که تصمیم عجیب مهاجم آنتورپ باعث شد تا مقامات باشگاه کاملا خشمگین شوند و کار به جایی کشید که مسئولان امنیتی اجازه ورودش به تمرین را ندادند. نام "یانیک بولاسی" روی پیراهن وی به چشم می خورد.

لامکل زه در این فصل در لیگ بلژیک با 11 گل و 9 پاس گل خوش درخشیده است. او می خواهد به لیگ یونان برود تا به پاناتینایکوس ملحق شود و لاژلو بولونی سرمربی سابق آنتورپ در این تیم ملحق شود و در حقیقت می خواسته با این رفتار، کاری کند که باشگاه آنتورپ مجبور به فروش او شود.

مهاجم کامرونی کمی بعد در صفحه توییتر خود عذرخواهی کرد و گفت:" صادقانه از باشگاه و هواداران آنتورپ عذرخواهی می کنم چرا که آنها هوادارانی بی نظیر هستند که همیشه از من حمایت کرده اند. دلیل چنین رفتاری از جانب من این بود که ذهن من روی نقل و انتقالات متمرکز بود و این شرایط برای من آسان نیست. به خاطر حرکاتم عذرخواهی می کنم. فراموش نمی کنم که هم تیمی هایم و کادر فنی در رختکن همیشه از من حمایت کردند. اگر باشگاه به من نیاز داشته باشد، آماده خواهم بود. امیدوارم که هر چه زودتر هواداران را درون زمین ببینم."

4125