بازگشت مهرداد طهماسبی به لیگ برتر بعد از 594 روز

بازگشت مهرداد طهماسبی به لیگ برتر بعد از 594 روز

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان پیشین تراکتور و فولاد که در این فصل به نساجی پیوست و جانشین علیرضا حقیقی شد روز گذشته و در ترکیب شاگردان وحید فاضلی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

به گزارش فوتبالی، مهرداد طهماسبی سنگربان این فصل نساجی که فصل گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانست در لیگ یک برای تیم بادران بجز هفته های ابتدایی بازی کند حال بازگشت خوبی به فوتبال داشته است. 

او به دلیل تجربه بازی در تیم هایی چون تراکتور و فولاد روز گذشته بازی خوبی را برابر شاگردان یحیی گل محمدی انجام داد و اگر نساجی می توانست برتری خود در نیمه اول را تا پایان بازی حفظ کند بازگشت طهماسبی به لیگ برتر می توانست برای او به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد.

پس از برتری نساجی در نیمه اول، تیم پرسپولیس در نیمه دوم با تغییراتی که یحیی گل محمدی در ترکیب قرمزها به وجود آورد شکل تهاجمی تری به تیمش داد و قرمزها حملات زیادی روی دروازه نساجی انجام دادند که طهماسبی روی یکی از حملات غافلگیر شد و گل تساوی را دریافت کرد.

مهرداد طهماسبی که بعد از گذشت 6 هفته از بازی های نساجی در لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد که برای نساجی درون دروازه قرار بگیرد بارها مهاجمان پرسپولیس را روی توپ هایی که از کناره ها ارسال می شد ناکام گذاشت و  تاثیرگذاری خوبی در محوطه جریمه نساجی داشت داشت و بیشتر توپ ها را دفع کرد اما در نهایت روی بازی مستقیم و توپ سومی که در اختیار سیامک نعمتی قرار گرفت تسلیم و دروازه او روی شوت زمینی باز شد.

آخرین حضور مهرداد طهماسبی در لیگ برتر به بازی تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران در لیگ هیجدهم بر می گردد که وظیفه حراست از دروازه نفت مسجد سلیمان را بر عهده داشت و روز گذشته بعد از 594 روز به لیگ برتر برگشت.

به نظر می رسد با نمایشی که طهماسبی در قفس توری نساجی برابر پرسپولیس از خود نشان داد خیال این تیم را بعد از رفتن علیرضا حقیقی از داشتن یک دروازه بان خوب و مسلط راحت کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا می تواند روند خوب خود برابر پرسپولیس را در بازی های آینده این تیم در لیگ برتر ادامه دهد یا خیر.

7655