پرسپولیس در آستانه توافق با امیرطاهر

پرسپولیس در آستانه توافق با امیرطاهر

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان به توافق رسید. 

به گزارش فوتبالی، پس از جدايی شجاع خليل‌زاده مدافع فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، پرسپوليس در صدد جذب يک مدافع برآمد، کادرفنی پرسپولیس برای جانشینی مدافع خود سراغ گزینه های مختلفی رفت اما هر کدام با توجه به مشکل عدم داشتن رضایت نامه نتوانستند به پرسپولیس بیایند. یکی از گزینه هایی که در لیست یحیی گل محمدی حضور داشت امیر طاهر مدافع چپ فصل گذشته باشگاه مس کرمان بود که بعد از مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه های این بازیکن و مسئولان باشگاه مس بالاخره این بازیکن پرسپولیسی شد و در فصل بیستم پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

رقم های متفاوتی درباره مبلغ رضایت نامه این بازیکن در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح شده است که آخرین مبلغ اعلام شده 2 میلیارد بود که با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس روبرو شده بود، به نظر می رسد با مذاکرات انجام شده مبلغ این رضایت نامه کمتر شده و طبق توافق طرفیت قرار است باشگاه پرسپولیس در دو فقره چک و در تاریخ های 5 اسفند و 15 فروردین مبلغ رضایت نامه را به باشگاه مس کرمان پرداخت کند.

رضا مهاجری سرمربی تیم مس کرمان که مخالف انتقال این بازیکن به پرسپولیس بود بعد از جلسه با مدیران مس کرمان به این انتقال رضایت داده است.

امیر طاهر متولد سال 1378 و در پست مدافع و هافبک چپ می تواند برای پرسپولیس بازی کند، او یکی از پدیده های لیگ دسته اول در فصل گذشته بود، این بازیکن قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده و سرمربی قرمزها شناخت کافی روی این بازیکن دارد.

7655