عکس؛ وقتی عضلات هافبک آلمانی در پیراهن بایرن مونیخ جا نشد!

عکس؛ وقتی عضلات هافبک آلمانی در پیراهن بایرن مونیخ جا نشد!

خبرگزاری فوتبالی - لئون گورتسکا هافبک بایرن مونیخ در دو بازی اول باواریایی ها گلزنی کرده و در دو پیروزی تیمش نقش داشته است. این هافبک در مقابل تیم روس گل اول را در پیروزی دو بر یک به ثمر رساند تا اثر خود را بگذارد. او روی سانتر پاوارد با ضربه سر گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا در شبکه های اجتماعی تصویری از خوشحالی گل گورتسکا در آغوش پاوارد وایرال شده است. در حقیقت به نظر می رسد که عضلات حجیم گورتسکا باعث شده تا نتواند پیراهن بایرن را به صورت عادی به تن کند و مجبور شده تا سر آستین های خود را پاره کند تا بتواند راحت تر پیراهن را بپوشد. در ماه های اخیر گورتسکا به شدت عضله آورده است و همین باعث شده تا خیلی از رسانه ها لقب "هالک" را برایش انتخاب کنند.

گورتسکا بعد از ویروس کرونا و در دوران قرنطینه تصمیم گرفت که عضلات بدنش را حجیم تر کند و بعد از آن هم به روندش ادامه داد و به نظر می رسد که تمرینات بدنسازی ویژه ای انجام می دهد. این بازیکن گفته است که هیکلی شدنش باعث شده تا در دوئل های تن به تن هم بهتر کار کند. لئون زوج خوبی را در کنار کیمیش در خط هافبک بایرن مونیخ تشکیل داده است. این بازیکن جدا از وزنه زدن، رژیم های غذایی خود را تغییر داده است و همین باعث شده تا هیکلی آماده تر را داشته باشد.

4125