رسمی؛ چنگیز اوندر به لسترسیتی پیوست

رسمی؛ چنگیز اوندر به لسترسیتی پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه لسترسیتی اعلام کرد که به صورت قرضی و به مدت یک فصل چنگیز اوندر، بازیکن تیم رم، را به خدمت گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، اوندر فصل 21 - 2020 را در ورزشگاه کینگ پاور پشت سر خواهد گذاشت چرا که دو تیم لستر و رم در نهایت روز شنبه برای انتقال قرضی او با مبلغ 2.7 میلیون پوند به توافق رسیدند. این بازیکن 23 ساله در سه سال اخیر در ورزشگاه الیمپیکو به میدان رفت اما حالا در ورزشگاه کینگ پاور هم بازی چالار سویونجو، هموطنش، خواهد بود. بازیکن تیم ملی ترکیه برای بازی در سطح باشگاهی در کنار این بازیکن خوشحال است و امیدوار است بتواند خودش را در فوتبال انگلیس ثابت کند. او پس از امضای قرارداد به سایت رسمی لستر گفت: " نمی‌توانم برای رفتن به لستر و آغاز تمرینات صبر کنم. همیشه دوست داشتم در انگلیس بازی کنم و این فرصتی عالی برای حضور در لیگ برتر است. تلاش می‌کنم به هم تیمی‌هایم در زمین کمک کنم و باور دارم که می‌توانم هر روز عملکردم را بهبود ببخشم. فکر می‌کنم سریع هستم و می‌توانم فرصت زیادی برای هم تیمی‌هایم ایجاد کنم. احساس بسیار خوبی دارم چون دوست صمیمی من نیز برای لسترسیتی بازی می‌کند. "

باشگاه رم در سال 2017 با مبلغ 13 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله این بازیکن را از باشاکشهیر خریداری کرد. او از آن زمان 88 بازی برای این تیم انجام داده، 17 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل نیز ارسال کرده است. عملکرد خوبش باعث شد که در آگوست سال گذشته قراردادش را تمدید کند اما فصل گذشته تنها در 18 بازی برای رم بازی کرد. 

1811