هافبک رئال مادرید در یک قدمی قرارداد پنج ساله با سویا

هافبک رئال مادرید در یک قدمی قرارداد پنج ساله با سویا

خبرگزاری فوتبالی - اسکار رودریگز هافبک آکادمی رئال مادرید برای حضور در سویا به توافق رسیده است و قرار است که فصل اینده در ورزشگاه سانچز پیزخوان بازی کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده در دو فصل اخیر قرضی به لگانس ملحق شد که عملکرد خوبی از خود ارائه داد و حالا با وجود آن که مورد توجه باشگاه های دیگر نظیر میلان و ویارئال هم قرار داشت به نظر می رسد که راه حضور در سویا را در پیش خواهد گرفت.

این هافبک 22 ساله که جانشین بانگا در ترکیب سویا خواهد شد، قراردادی پنج ساله امضا خواهد کرد. تیم آندلوسی برای خرید 75 درصد از حق انتقالش 13.5 میلیون یورو به رئال مادرید خواهد پرداخت.  بدین ترتیب 25 درصد از حق فروش وی در آینده همچنان در اختیار رئال مادرید خواهد ماند.

البته این تنها خرید قریب الوقوع سویا نیست. این باشگاه در نظر دارد که قرارداد قرضی بونو دروازه بان مراکشی را هم به حالت قطعی در بیاورد. این دروازه بان در لیگ اروپا درخشید و نقشی کلیدی در قهرمانی سویا داشت و باشگاه به عنوان پاداش می خواهد قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد. البته گفته می شود که سویا همچنان به جذب ایوان راکیتیچ هافبک بارسلونا فکر می کند و می خواهد این بازیکن را به پیزخوان برگرداند.

4125