معاون حقوقی پرسپولیس خبر داد: کیفر خواست علیه قلعه نویی و پسرش صادر شده است

معاون حقوقی پرسپولیس خبر داد: کیفر خواست علیه قلعه نویی و پسرش صادر شده است

خبرگزاری فوتبالی- با شکایت باشگاه پرسپولیس علیه امیر قلعه نویی و پسرش از سوی بازپرس پرونده برای آنها کیفرخواست صادر شد.

به گزارش فوتبالی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شکایت از امیرقلعه‌نویی و فرزند وی، گفته است:«با پیگیری انجام شده و صدور کیفرخواست، وقت جلسه رسیدگی به شکایت مطروحه تعیین شده است.»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از طرف باشگاه شکایاتی در ارتباط با توهین، افترا و نشر اکاذیب علیه باشگاه پرسپولیس در مراجع قضایی دنبال می‌شود که با پیگیری انجام شده و صدور کیفرخواست، وقت جلسه رسیدگی به شکایت مطروحه علیه آقای امیر قلعه‌نویی هم از سوی مرجع قضایی تعیین شده است و در حال پیگری دیگر موارد در جهت صیانت از حقوق باشگاه و هواداران هستیم.

آتش اختلافات بین باشگاه پرسپولیس و سپاهان از زمان عدم حضور سپاهان در زمین مسابقه و دیدار برگشت برابر پرسپولیس شروع شد که سرپرست پرسپولیس و سرمربی سپاهان در فضای مجازی آتش آن را شعله ور تر کردند، به طوری که روزی نبود که پیروانی و قلعه نویی با متلک به هم از خجالت یکدیگر در نیایند و کار به جایی رسید که قلعه نویی و افشین پیروانی و باشگاه پرسپولیس به عنوان شخص حقوقی ترجیح دادند در مراجع قضایی به شکایت از هم اقدام کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مقابل اقدام حقوقی باشگاه پرسپولیس از محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس رسماً شکایت کرد. گویا محمدحسن انصاری‌فرد هم در آن زمان اظهاراتی را به خاطر اتفاقات به وجود آمده در حاشیه مسابقه سپاهان و پرسپولیس در مورد امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان مطرح کرد که این مسئله واکنش سپاهان و سرمربی زردپوشان را در پی داشت. امیر قلعه‌نویی و همچنین باشگاه سپاهان از محمدحسن انصاری‌فرد به دلیل توهین و نشر اکاذیب و افترا، رسما به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردند. این خبر را آن زمان سیامک قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تیم سپاهان، هم تایید کرد. حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه کیفرخواست صادره از سوی دادسرا در دادگاه چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

7655